Heisann og god ettermiddag!
Da har jeg kommet hjem fra friserdamen og en liten handle tur på Bryn senter. Måtte nedom der for å kjøpe flere sånne pads fra Torriden, ettersom jeg tok den siste til morgenen i dag.
Mange ville kanskje ikke syntes at jeg var så lang på håret, se bilde til venstre, men for meg som bruker å ha det veldig kort var det blitt det. Nå har jeg blitt skikkelig hårkort igjen, og helt ærlig så var det veldig uvant men samtidig veldig deilig 😉
Det ble tid til noen kopper med kaffe og en god prat, før jeg brøt opp og dro videre for å handle. Da jeg parkerte bilen i parkeringshuset til Bryn senter, sto det en bil et par plasser bort. Alarmen på den var veldig sensitiv, for den gikk av hver gang noen, inkl meg selv, smalt igjen bildøren eller kjørte forbi. Jeg prøvde å finne en vakt som kanskje kunne melde fra over høyttaleranlegget, for at eier skulle komme. Fant ingen så den fikk bare stå der ule.
Da jeg kjørte ned over veien jeg bor i på formiddagen, fant jeg årsaken til at kabelen jeg nevnte tidligere hang så lavt. Det viste seg at et av de store furutrærne på enden av blokken min hadde blitt offer for vinden i natt. Da treet deiset mot bakken, dro det med seg nevnte kabel. Jeg meldte fra på Vibbo app’n hvor alt av info i borettslaget legges. Å akkurat nå fikk jeg melding fra et av styremedlemmene, om at de har meldt inn om kabelen og treet vil bli fjernet over helgen.
Det har blitt litt dårlig med mat på meg i dag, glemte å spise før jeg dro ut og tok bare en salat når jeg kom hjem. Så nå skal jeg ta meg et par knekkebrød, så er jeg good to go en god stund til.
Ønsker deg en fortsatt fin fredda 🥰






















