Heisann god morgen!
Ute er det ganske bløtt på bakken etter regnværet som kom, og det er mer i vente i følge vær app’ene jeg sjekket. Temperaturen ligger på +17,3℃.
Da jeg gikk bort til friserdamen før helgen tok jeg en del bilder, og inne i en av Rododendron buskene holdt humlene på. Vet ikke om du husker at jeg har fortalt det, men jeg elsker humler. Hver sommer forsøker jeg å ta bilde av dem, med varierende hell. Gikk ikke så bra denne gangen heller, for jeg var ikke rask nok. Bilde over her er det beste av dem alle, for enten var humlen en veldig utydelig flekk eller så var den ikke der i det hele tatt 😂. Så krysser vi fingrene for at det går bedre neste gang 🤞🏻
I går kveld var jeg ganske trøtt og sigen, og i mens jeg satt å så på CSI Vegas kom John Blund og ledet meg inn i drømmeland. Å der i godstolen våknet jeg jammen i dag ved 07:30 tiden, litt stiv i kroppen men veldig opplagt 😉
Da jeg bestilte mat fra ODA nå sist, glemte jeg helt å ta med lørdags pizzaen min. Det er en gluten- og laktosefri pizza fra Dr Oetker, som er så god på smak. Kunne selvsagt ha tatt noe annet i kveld, men det er en unnskyldning til å komme meg ut og røre på meg i dag. Så enten går jeg bort til det lokale senteret eller tar bussen, har ikke helt bestemt meg enda 🚶🏻♀️➡️🚌
Det er så deilig temperatur ute på balkongen, så nå skal jeg gå dit å nyte en kopp kaffe til innen jeg tar ordentlig fatt på dagen.
Håper du får en fin lørdag 🥰































