Heisann og god tirsdag!
Ute har og er himmelen knall blå og solen skinner. Med andre ord, et skikkelig vår vær. Temperaturen ligger på +11,6℃.
Da jeg la meg i går, trodde jeg at jeg satte alarmen til 07:30, men jeg har nok beveget på fingeren og satt den 08:30 i stedet. I utgangspunktet hadde jeg klart å bli ferdig etter siste klokkeslett, om jeg hadde visst om det. I stedet soset jeg rundt med kaffekoppen, og gjorde andre ting enn å gjøre meg klar. Plutselig fikk jeg veldig dårlig tid. Skulle jo møte Bestisen kl 11, men jeg hentet meg inn så jeg var hos henne 11:30.
Først dro vi til Elkjøp for at jeg skulle få kaste den gamle printeren og litt andre defekte gjenstander. Så gikk turen rett over veien til Power, hvor Bestisen skulle se på fryser og jeg ekstra utstyr til Airfryeren min. På nett hadde jeg sett at de hadde til Cosori, men når jeg kikket i hylla hadde de ikke det. Jeg sjekket målene på den de hadde, og de passet perfekt til min maskin så da spilte det ingen rolle. Betalte 499,- for boksen med utstyret.
Så gikk turen videre til OBS i Lillestrøm, hvor vi hadde bestemt at påske shoppingen skulle foregå.
Før jeg kom inn i selve matvare avdelingen, fikk jeg med meg denne bustet høna og en gul Ildtopp. Sistnevnte har allerede fått plass i andepotteskjuleren 🩷
Ellers kjøpte jeg inn det jeg hadde på handlelista mi + litt til. I tillegg ble det en 4 pakning med Pepsi Max og litt smågodt som jeg plukket sammen. Så nå har jeg alt jeg trenger til hele påsken, og skulle det være noe jeg har glemt så er det åpent på lørdag. Tror dog ikke at det blir nødvendig.
Jeg hadde tatt med Lille Trille i dag, ettersom jeg viste jeg skulle ha en god del. Bestisen måtte hjelpe meg å få løftet den ut av handlevognen, men her hjemme måtte jeg klare meg selv. Det gikk heldigvis greit, selv om det var tung å få bagen ut av bagasjerommet og opp på hjuldelen.
På vei tilbake fra OBS stakk vi innom Veiviseren og spiste lunch og fikk litt å drikke. Det var varmt i dag, så vi var tørste begge to. Kroppen spilte ikke helt på lag i dag, så det var godt å ta en pause før jeg skulle dra hjemover.
Nå burde jeg egentlig lage meg middag, men jeg er helt tom for energi. Som igjen gjør at jeg egentlig ikke har noen matlyst. Får vente litt å se om matlysten kommer senere.
Håper du har hatt og fortsatt får en fin tirsdag 🥰























