Heisann og god onsdag!
Dagen startet med grå skyer over Casa Fres og Knurr, men jammen forsvant de og sola kom å lagde sommervarme. Temperaturen i skyggen ligger på +22,4℃.
Da er Forden plassert i garasjen sin igjen, og der skal han få stå til jeg vet hva jeg skal gjøre med han og et nytt bilkjøp.
For det er sånn at jeg har ikke råd til å reparere han, og om jeg hadde hatt det så er det neppe lønnsomt. Han er gammel og sliten å det vil garantert komme noe mer, og noe mer og enda noe mer.
Da Mekonomen ringte å fortalte at det var alle dysene som var gåen, og at det ville koste meg ca 40.000,- å reparere. Ja da kjente jeg at det nærmest svimlet foran øynene mine. Som jeg sa over her har jeg verken råd eller så er det ikke lønnsomt. De hadde slettet alle feilkoder ble jeg fortalt da jeg hentet han for litt siden, men kunne ikke garantere at de ville komme tilbake igjen på veg hjem. Jeg kunne jo ikke la han stå igjen hos Mekonomen, så jeg skal være så ærlig å si at jeg var ganske nervøs de 5-10 minuttene det tok å kjøre hjem. Heldigvis så gikk det bra, og ingen feilkoder dukket opp å jeg pustet lettet ut.
Som om ikke det var nok, så fikk jeg regning fra Viking redningstjeneste på litt i underkant av 10.000,-. Som var for å hente Forden i Lørenskog og kjøre den til Mekonomen på Tveita. Jeg har ikke sjekket posteringene på fakturaen enda, men syntes det var forferdelig dyrt da. Forsikringsselskapet mener jeg skal betale hele regningen, så skal de refundere meg tilbake beløpet minus egenandel på 750,-. Jeg skal ringe dem å høre om jeg kan sende regningen til dem, og så får de heller trekke meg for egenandelen. Vi får se hvordan det går!
Til tross for at jeg nå ikke har noen bil, så kjenner jeg meg allikevel litt roligere. Jeg ble så stresset og veldig lei meg når jeg skjønte at min tid med den røde Forden var over. For jeg kan med hånden på hjerte si at ingen av alle de bilene jeg har hatt, har jeg vært så glad i som han her ❤️ Er fortsatt litt lei meg kjenner jeg 🥹
Nå må jeg prøve å spise litt, for det har det blitt dårlig med før i dag. Har igjen halvparten av en bagett fra styremøte i går, som får bli en sen lunch.
Håper du har hatt en fin onsdag så langt 🥰























