Heisann!
På denne dagen 18 april 1924 ble min snille, gode og skøyeraktive pappa født. I dag er det faktisk 102 år siden.
🎈🌹 Gratulerer med dagen pappa 🥳🎉
Han kan jo ikke være med selv å feire dagen, men jeg har faktisk kjøpt inn et par stykker med sjokoladekake som jeg skal kose meg med i kveld. Vel, jeg skal bare ta det ene, for begge to blir alt for mektig.
Jeg dro ned på gravlund for å tenne lys i lykten som skal ha levende lys, og bytte batteri i lyset til den store lykten. Høstlyngen er ferdig for lenge siden, og det ser også ut til at noen hadde forsøkt å dra den opp og dytte den ned igjen 🤔 Det kan jo selvsagt ha vært rådyrene som holder til der nede som har dratt den opp, om de da spiser lyng?
Det var folketomt på den del av gravlunden hvor mine foreldre ligger, og jeg kunne bare se en bil på parkeringsplassen helt nede ved krematoriet.
Støtten har blitt mosegrodd enkelte steder, så nå på våren/forsommeren må jeg prøve å få det bort. Hva jeg skal bruke har jeg ingen aning om, men det finner jeg nok ut av innen da. Samtidig må jeg få gravlund til å rett opp igjen støtten, for… er det 2 eller 3 gangen tro 🤔 Det er ingen fare for at den kommer til å tippe, men det ser jo ikke noe pent ut.
God kveld 🥰






























