🎁 En rolig bursdagsfeiring 🎉

I gĂ„r var det gĂ„tt et Ă„r siden sist jeg feiret bursdag, hvor ble egentlig det Ă„ret av. MĂ„neder og dager har gĂ„tt sĂ„ fort at jeg ikke helt har klart Ă„ henge med, og nĂ„r jeg tenker tilbake sĂ„ syntes jeg nesten ikke at det har skjedd noe spennende og interessant. Det har det selvsagt gjort, en hel masse 😊


Det var to gaver som jeg kunne Ă„pne sammen med morgenkaffen, en fra det tantebarnet m/familie som ga meg en en sĂžt liten flaske med parfyme i form av et hjerte, og en fra fetteren min og kona som ga meg en eske med god kaffe.

Vinja the Cat, ville absolutt opp pĂ„ bordet for Ă„ undersĂžke gavene, og for Ă„ fĂ„ litt ekstra kos. Ettersom jeg hadde tent lys var jeg ikke sĂ„ happy for det, for frk Pus har en tendens til Ă„ sette fyr pĂ„ halen sin. Det er som om hun “bare” mĂ„ legge halen opp i flammen, og hun lĂŠrer jo ikke heller.

Litt senere ut pĂ„ dagen kom bestisen for Ă„ feire dagen min, og av henne fikk jeg min favoritt parfyme La Nuit Tesor fra LancĂłme. Hun hadde ogsĂ„ med en gave fra niesen hennes, tvillingmammaen, som var 3 flotte bilder av guttene Storm og Birk, som hun har tatt hos fotografen. De skal fĂ„ hedersplassen pĂ„ veggen 💖 Litt senere pĂ„ kvelden ringte naboen pĂ„, og overleverte nok en gave, et gavekort hos frisĂžrdamen min. Det er jo en fantastisk gave Ă„ fĂ„.

Vi satt Ä skravlet i vei  en god stund innen jeg fant fram kransekaken og delfiakaken. Konsistensen pÄ sistnevnte var ikke som den skulle vÊre, men den var veldig god pÄ smak i alle fall. Ellers sÄ hadde jeg jo ogsÄ satt fram noen skÄler med litt annet godt ogsÄ. Vi manglet absolutt ingenting.
best birthday ever

#bursdag #megselv #feire #gjest #gaver #gavekort #kaffe #parfyme #lanuit #blogg

15 kommentarer
    1. Jeg oppdaget her i stad at du har hatt bursdag. Jeg beklager at jeg er VELDIG treg i Ă„r, faktisk en dag for sent…MEN jeg har laget et lite innlegg i Ă„r ogsĂ„. 🙂 Gratulerer med dagen i gĂ„r <3

      1. Tusen takk 😊 Jeg orker ikke sĂ„ mye styr lenger som jeg gjorde fĂžr. NĂ„ syntes jeg det er vel sĂ„ koselig nĂ„r alt foregĂ„r i litt mer stille former. Veldig fornĂžyd med gavene jeg har fĂ„tt til jul og til bursdagen min 😊

      1. Tusen takk, og gratulerer til deg pĂ„ etterskudd 🎉 Ja tiden har vist pĂ„ syvmilstĂžvler, og gĂ„r med raske skritt. Bare vi nĂ„ kommer over nyttĂ„r, sĂ„ kan jeg begynne Ă„ telle ned til varmere dager.

    2. Gratulerer med dagen som var! SĂ„ at Frodith hadde skrevet bursdagsinnlegg! Koselig Ă„ fĂ„ frisĂžrtime, og nĂ„ har du fĂ„tt flere “go’lukter” Ă„ variere med. Kattepuser med buskehaler bĂžr holdes unna lys ja. Har hatt langhĂ„rede katter sjĂžl, og opplevd akkurat det samme!

      1. Tusen takk 😊 Ja jeg trengte virkelig Ă„ klippe vekk fliser, og lysne pĂ„ den grĂ„ etterveksten min. Det er ikke mye som skal til, fĂžr man fĂžler seg litt bedre. Nei buskehalene til kattene mine er ikke noen match for tente lys. Det er mest Vinja som absolutt skal ha nĂŠrkontakt, Ronja er skjelden pĂ„ bordet. Skal bort pĂ„ middag i dag, og da er det favorittdufen som skal si at her kommer jeg 😊

    3. Det er godt med en slik dag. Det er jo endel som har bursdag i jula, 17 mai og pÄ spesielle dager. Og det er jo kanskje litt rart men slik er det bare. I dag ble min bror 59 Är, vi har et familie selskap 2 dag, og da blir det jo feiring. Det var noen koselig timer hos mine foreldre som er 90 Är begge to. Vi var 19 stk men det gikk greit, var bÄde barnebarn, oldebarn og vi barna sammen. Ikke ofte det skjer. Greit med litt oppdatering.Tror jeg skal koke meg litt kakao og kose meg foran TV i kveld. Ha en fin kveld.

      1. Ja innimellom mÄ jeg ha noen rolige dager uten for mye stress. Det er litt rart det med bursdager rundt denne tiden, for vi er 5 sÞsken, og alle sammen har enten pÄ senhÞsten, desember og rett over nyttÄr. Flere sÞskenbarn og et par tantebarn har ogsÄ det. I dag slipper jeg Ä lage middag selv, ettersom jeg er bedt bort. Ha en fin torsdag.

    4. Koselig med gaver og besĂžk pĂ„ bursdagen, – mye fint du fikk! <3 Jeg liker ikke sĂ„ sterk parfyme, sĂ„ min favoritt er fra Rusta og heter Love you. Flasken er et rĂždt hjerte, og er vel 100 ml tror jeg. Smart med gavekort hos frisĂžr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg