Heisann og god torsdag!
Ute er himmelen knall blå og sola har nå forlatt soveromsvinduet mitt, og er på veg mot balkongen. De har lovet en varm dag, og det ser det ut til å bli også. Det blåser en del og det kan være godt når det er varmt. Temperaturen ute på balkongen i skrivende stund ligger på +23,2℃, og er stigende.
Jeg sov helt til kl 10:30 i dag, og fikk inn nesten 6 timer søvn. Når det er som varmest på sommeren, så får jeg ikke sove og ender opp med å sitte oppe til det blir litt kjøligere. I går var intet unntak.

Jeg kikket ned på Hortensiaen min når jeg sto opp, og så at den henger med bladene og knoppene sine. Så når sola er helt borte fra den siden av blokka, må jeg ta meg en tur ut for å vanne godt. For denne skjønne skapningen er gammel og jeg vil jo ikke at den skal visne bort for meg. Jeg må også støtte den opp, sånn at den ikke legger seg ut over plenen når blomster ballene kommer.
I går fortalte jeg at jeg skulle flytte den store kommoden ned i kjelleren, etter at jeg hadde spist. Vel, jeg klarte ikke å vente og endte opp med å slepe den ned før. Det ble fire ganger ned og opp før både kommoden og alle skuffene var ned i kjelleren.
Da jeg la den ut på finn.no, satte jeg en pris på 400,-, men jeg mistenker at jeg ikke får solgt den for det. I stedet må jeg endre annonsen til “GI BORT”. Litt tidlig enda, men jeg er forberedt på at det kan bli sånn.
Kabin kofferten og Beautyboksen kom aldri ned i kjelleren, så det blir en jobb for i dag i stedet. Begynte å surre med alt mulig annet så jeg glemte det helt bort.
Jeg glemte også helt bort at det var middagstid når jeg holdt på med alt mulig annet, og endte opp med å bestille mat fra Pizzabakeren. Tok med en liten bøtte med sjokolade is som jeg skulle ha til dessert. Noe dessert ble det ikke, og isen fikk bli fryseren til i dag i stedet.
Snakket med Bestisen i går, som hadde vært på Strikkekaféen. De hadde jammen meg vært 12 stykker i går, noe som ikke er så vanlig om sommeren. Hun hadde tatt opp med damene, hvor vi skal være i juli måned. For som i fjor sommer så stenger Veiviseren i hele juli måned med start til uka. De hadde blitt enig om å møtes på Spiseriet borte på Triaden. Det var der LRF pleide å sitte med sin Tirsdagsklubb når den var aktiv. Det blir da også greit for meg å komme dit, for jeg kan ta 100 bussen fra Helsfyr som stopper ved siden av Triaden v/Egon tror jeg. Å da er det rett inn på senteret og ned rulletrappen så er jeg der 🥰.
Håper du får en fin torsdag, og husk å smøre med solkrem 😎





















