Heisann og god kveld!
Jeg har akkurat kommet hjem fra å fikse neglene mine, og resultatet ser du over her. Ble veldig fornøyd med resultatet. Jeg fikk henne som er den nyest, og hun er så dyktig, nøye og effektiv.
Det er merkelig at jeg alltid skal rote og surre 🤯. Jeg gikk ut og ned til bussholdeplassen i god tid sånn at jeg ikke skulle komme for sent til bussen, og måtte vente i litt under 10 minutter før bussen kom 🙈
Det var ikke før vi kom bort til det lokale senteret at jeg oppdaget at jeg hadde gått på feil buss. Jeg hadde klart å gå på B ruta som også går til Bryn senter, men som kjører i motsatt retning og bruker lengre tid, i stedet for A ruta som bare bruker 7 minutter. Hadde jeg valgt å sitte på bussen ville jeg ikke ha kommet tidsnok til timen min. Så jeg hoppet av og bestilte en Bolt som kom innen 5 minutter og jeg var nede med 10 minutter til gode.
Etter timen min stakk jeg innom Meny og handlet litt før jeg ruslet ut for å ta bussen hjem.
Vel, planen var å ta bussen hjem, men det var 20 minutter å vente og jeg var helt gåen så jeg bestilte en ny Bolt som kom innen 3 minutter og jeg var hjemme før bussen min hadde forlatt Bryn.
Akkurat det å ta taxi alle steder blir ikke aktuelt framover, men i dag kostet jeg på meg det. Begge reisene kom på under 200,-.
Nå har jeg sunket langt ned i godstolen med bena på fotskammelen, og der skal de få lov til å bli en god stund framover.
Håper du får en fortsatt fin kveld 🥰

































