Da har neglene blitt kortere, og glitrer mer 💅🏼

Heisan og god kveld!

Ute har sola vist seg hele dagen, men den gikk tidlig å la seg. Temperaturen hadde sunket en del igjennom natten, og var nede på -8,5C på morgen og noe varmere litt senere.

Dagen i dag har stått i velværens tegn, og jeg startet med føttene min som fikk et langt og varmt bad etterfulgt av klipp og filing av neglene. Jeg har en elektrisk fil som gjør jobben enklere og raskere.

I det jeg skulle begynne å file, fikk jeg en SMS fra Kimmie som driver Iris Nailbar. Hun lurte på om jeg hadde mulighet til å komme kl 11:30 i stedet for 14:30. Det var ikke nei i min munn, og jeg ordnet føttene mine i en fei og hoppet i dusjen.

Jeg hadde ikke bestemt meg for hvilken farge jeg skulle gå for, bare at det skulle være glitter. Ettersom jeg var tidlig ute hadde jeg god tid til å se igjennom prøvene og finne en farge jeg ville ha. Til slutt falt valget på denne du ser på bilde over her, som er en mellomting mellom lilla og rosa. Veldig uvant med en sånn lys farge, etter å hatt mørkebrunt så lenge.

Det er ikke ofte jeg treffer kjente, men jammen dukket ikke en skolevenninne opp. Vi gikk sammen fra 1 til 9 klasse. Det var så koselig å treffe henne igjen, for det har vært en stund siden sist. Noen av oss jentene fra klassen skal treffes i begynnelsen av januar. Da skal vi ut og spise middag på Olivia i Østbanehallen. Det har vært flere middager tidligere, men jeg har ikke kunnet være med da.

På tide å få i seg litt mat, og på menyen denne lørdagen står det pizza 🍕

Håper du har hatt en fin lørdag så langt 🥰


4 kommentarer
    1. Nydelig farge dette, jeg er veldig glad i lilla. Særlig denne nyansen du har her, er så flott.
      Gøy å treffe på kjente..Ikke ofte man gjør det nei..God klem og fin kveld i heimen..

      1. Tusen takk 🥰 Jeg går jo ofte for litt flashy farger på neglene, men denne gangen ville jeg tone det ned litt. Alle mine gamle venner og skolekammerater er flyttet vekk herfra, så det er ikke så ofte jeg treffer noen av dem lenger. Derfor er det ekstra gøy når jeg faktisk gjør det 🥰 Ha en fin søndag, klems 🤗

    2. Nydelig farge, og så fint med glitter! 🤩 En velværedag iblant trengs 👌Jeg har sett på Maskorama, og ikveld var det Rotta som ble avslørt. 😊

      1. Tusen takk 🥰 Pleier jo som regel og gå for noe mer fargerikt på neglene, men med et julebord rett rundt hjørnet hvor jeg skal ha en rosa kjole, måtte det bli noe som matchet 😉 Ja i går var det jammen rotta som måtte ut av Maskorama. Jeg syntes det er veldig vanskelig å finne ut hvem som er under maskene. De jeg trodde jeg hadde nailet sist lørdag, ja de måtte jeg gå bort fra i går. 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg