Heisann og god formiddag!
Ute er det et tynt lag med lyse skyer oppe på himmelen, men sola klarer å snike igjennom noen stråler allikevel. Temperaturen på skyggesiden var +21℃, da jeg sto opp ved 8 tiden.
I går ble det veldig varmt inne ut på dagen, og jeg måtte etter hvert sette på tårnvifta mi. Å da jeg la meg hadde jeg på en batteridrevet vifte på nattbordet, som ikke lager så mye lyd. Litt kjøligere inne til morran i dag kjenner jeg.
Ettersom jeg ikke kom meg på gravlund i går for å tenne lys for mamma der. Fant jeg fram et ordentlig stearinlys, som fikk brenne fra tidlig på ettermiddagen og til jeg begynte å bli trøtt. Tok ikke sjansen på at jeg sovnet i stolen med et brennende lys på bordet.
Det ble pizza ved 18 tiden i går, og da favoritten fra Dr Oetker som er både gluten- og laktosefri. Har som regel kjøpt en pose med reven ost som jeg har hatt på toppen. Nå ble det bare et lag med Norvegia, og det gikk like greit det. Mett som bare den ble jeg allikevel.
Til dessert litt senere ble det is, Nick’s med havsalt og karamell. Den var veldig god, så jeg kommer garantert til å kjøpe den igjen utover sommeren. Jeg ventet en stund med å spise isen ettersom jeg var så mett fra pizzaen, men ble like mett igjen etterpå. Å jeg kjenner det godt i dag også, at det ble litt for mye av det gode i går. Så i dag blir det bare noe lettvint som ikke fyller sånn opp.
Planen i går var å kutte ut sosiale medier mm, og heller sitte å lese. Ble ikke helt sånn gitt, for jeg endte opp med mobilen i hånden hvor jeg først bare skulle lete etter noen hekle oppskrifter. Å når jeg først var der inne på nettet, ja da endte jeg opp med å sjekke Facebook, Instagram og Snapchat. Da gikk tiden ganske fort, og boka ble liggende urørt 🙈
Å der var sola og den blå himmelen tilbake igjen 🌞
Hva er så planene for denne søndagen, som forresten er den siste i juni. Vel, bortsett fra at jeg skal ta meg en runde med vannkannen, så har jeg vel egentlig ikke lagt noen planer. Jeg har ikke vært ute i garasjen og tømt Forden for tingene mine, og sjekket kilometerstanden, så mulig jeg også gjør det i løpet av dagen.
Håper du får en fantastisk flott søndag 🥰
























