Heisann og god søndag!
Ute har sola vært framme og gjort formiddagen virkelig sommerlig. Nå har det kommet en del mørke skyer der oppe. Temperaturen ligger på +22,1℃.
Jeg satte Samsung klokken på lading i går kveld, og glemte helt å fjerne den. Så hvor mange timer jeg har sovet vet jeg ikke, men det var en del og jeg våknet heller ikke før ved 10 tiden.
Fornuften sier meg at jeg burde ha sittet med bena høyt i dag, sånn at lilletåa fikk hvile. Så er det sånn da at jeg ikke er så fornuftig, for jeg skal ordne med plantene min i dag. Ta av litt stikling, flytte om på noen av dem og vanne de som trenger det. I tillegg har jeg en haug med pappesker som skal rives opp, og kaste i konteineren ute i gården. Dermed regner jeg med at jeg ender opp en en grinete lilletå i kveld også 🙈
Se på Hoya’n min, som har kommet helt på avveier. Jeg oppdaget det når jeg kom hjem fra Bestisen sist fredag. Jeg har to i kjøkkenvinduet, men det er denne som har utforsket livet bak og framfor gardinen så mye. Skulle hatt en bøyle de kunne tvinnes rundt, men jeg har bare de jeg bruker til Amaryllis og det er ikke helt ideelt. Jeg får kanskje se om jeg flere sånn små hårklyper, og lage en runding av de nye grenene.
Jeg tar en allergi tablett hver morgen, og den holder allergien sånn noenlunde i sjakk. Nå som trepollen er høy i dag er jeg tett i nesen å litt dorsk i kroppen. Det skal heldigvis bli litt bedre i morgen. Jeg kunne selvsagt ha skalket alle luker, men det er samtidig godt å kunne få luftet når det endelig er vær til det.
Det er vel ingen grunn til å utsette å komme i gang med det skal gjøres. Desto fortere jeg får gjort det som skal gjøres, desto raskere er jeg ferdig å kan legge bena på fotskammelen.
Håper du får en fortsatt fin søndag 😎




















