
Heisann og god 2 pinsedag!
Ute er det grått oppe på himmelen, og det blåser en del. Temperaturen ligger på +18,1℃
Jeg får ikke bestemt meg for om jeg skal farge håret mitt i dag, eller vente til helgen igjen. Kjøpte hårfarge for flere uker siden i samme nyanse som sist, lys askeblond. Dagen er ikke over enda, så jeg får se hva jeg ender opp med å gjøre 🤔
I omtrent 1,5 time nå har jeg slettet bilder på mobilen min, så nå er jeg helt firkantet i øynene. Jeg hadde bilder fra 2020 på mobilen, og mange av dem var ikke av den typen som det var verdt å samle på. Har kobling til mobilen på PC’n, så jeg begynte der men det endte opp med å henge hele tiden. Så da var det over på mobilen. Det ligger igjen 1.498 bilder og 14 videoer i kamera mappen, og det vil si at jeg faktisk har slettet omtrent halvparten av de bildene jeg hadde. Godt å få ryddet opp litt 😉
For en god stund tilbake klippet jeg av noen stiklinger fra den ene Paraply planten min, og satte dem i vann. Der har de stått inntil i går, hvor jeg endelig fikk plantet dem i jord. Jeg hadde tatt mange stiklinger, men det var kun 6 stykker som klarte seg sånn at de kunne plantes. Hadde en pose med såjord og brukte det i stedet for vanlig blomsterjord. Så nå er det bare å krysse fingrene for at de kommer til å vokse og trives fremover.
Den ene Hoya’n min har hatt grener som har vokst i alle retninger den siste tiden. I går fikk jeg endelig somlet meg til å samle dem og feste dem sammen. Så nå ser den mer ryddig ut 😉.
I morgen er det begravelsen til fetteren min, og jeg må finne fram det jeg skal ha på meg etterpå. Jeg skal være så ærlig å si at jeg gruer meg litt, for jeg vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere. Det blir enten til at jeg ikke viser noen reaksjon, eller så er det full tåre flom. Det siste er det verste, for jeg har aldri likt at andre mennesker ser at jeg gråter. Har vært sånn helt siden jeg var barn. Jeg får huske på å ta med meg en pakke med papirlommetørkler, så har jeg i fall det blir nødvendig.
Det hele kommer til å avsluttes ved graven, og jeg tenker det er helt greit. Jeg er ikke tilhenger av sånne etterpå lag ved begravelser, for jeg syntes mange ganger de utarter seg til å bli en fest.
Å med det ønsker jeg deg en fin 2 pinsedag 🥰
















