
Heisann og god ettermiddag!
Ute blåser det en del i dag, men sola skinner og himmelen er blå og da kan man ikke klage. Temperaturen nå på ettermiddagen i skyggen ligger på +21,4℃.
Til tross for at jeg har tatt allergimedisin, så nyser jeg som besatt i dag. Det er nok gresspollen som er synderen i dag etter det jeg har lest meg til. Jeg hadde oppe det ene balkong vinduet tidligere i dag, men måtte lukke det igjen. Døra ut til balkongen står fortsatt oppe, men jeg har dratt for gardinen. Den gjør at det ikke fyker så mye inn, samtidig som den slipper igjennom en del lys sånn at det ikke blir så mørkt i stua.
Jeg har brukt formiddagen til å betale alle regningene mine, og få litt oversikt over hva jeg har i egenkapital. Det er det jeg vet jeg kan legge til hva jeg måtte få igjen for Forden.
Det var et firma som het Rebil som kjøper opp brukt biler, og de kommer også å henter den hjemme hos deg. Noe som ville være veldig praktisk ettersom Forden ikke kan kjøres noe særlig. Jeg må sjekke ut litt mer om firma først. Så har vi jo noe som heter Nettbil, som jeg hadde hørt om i forveien.
Jeg sjekket også Gjeldsregisteret for å se hvordan det lå ann der, og det så ikke så ille ut. Kun tre usikrede som lå der, og ingen av dem hadde høye kreditter.
I morgen må jeg en tur ut for å handle, men da kun på apoteket og da slipper jeg å dra med Lille Trille på turen. Jeg har kun igjen 1 tablett av Zyrtec, lite av Omega for ledd og noen andre vitaminer. Så da tenker jeg at det er greit å dra ned på Bryn senteret, og om det ikke er helt fult på kaféen så kan jeg ta meg en kopp kaffe innen jeg drar hjem igjen.
I det siste har man kunnet lese at det kan bli nye navn på bydelene i Oslo. Leste nettopp en artikkel nå i dag, hvor det ligger 3 alternative navn på hver av bydelene. Min bydel som er no 7 har fått følgene forslag: Østensjø (som i dag), Skullerud og Søndre Aker. Hadde jeg fått velge så ville jeg ha gått for Søndre Aker 🤔 Det blir ny høring etter sommeren, og da kommer de forhåpentlig med det endelige svaret på hva det blir.
Jeg har vært så opptatt med det jeg har holdt på med i dag, at jeg hadde helt glemt å spise. Så det som skulle ha vært frokost ble jammen meg ikke før klokka var nesten 15. Planen var å ha kylling Korma m/ris til middag, men tror jeg dropper det og tar noe lettvint i stedet litt senere i ettermiddag 🤔
Håper du har hatt en fin fredda så langt 🥰






















