Da var neglene fikset 💅

Heisann og god kveld!

Jeg fikk veldig dårlig tid tidligere i dag da jeg skulle ned å fikse neglene mine. Surret bort tiden helt, og rakk så vidt å dusje og slenge i meg en skive brød før jeg løp ut av døra.

Hun som fikset neglene mine tok seg god tid med forarbeidet, kanskje litt for god tid for neste kunde kom å måtte å vente en stund. Jeg hadde med et bilde til inspirasjon, til hvilke to farger jeg ville ha (ombre). Til å begynne med forsto hun ikke helt hvordan jeg ville ha det, og det ble nok ikke helt sånn heller. Det skal jo være en jevn overgang mellom fargene, men det fikk hun ikke til. Effekten hun laget i stedet likte jeg så det var greit. Det jeg ikke likte så godt var glitteret på toppen som ble litt tett. Tidligere har de pleid å bruke et som gir et svak hint av glitter som ikke dekker over fargen(e).

Det var uansett deilig å få av litt på lengden og skifte farge. Lilla er jo en av mine favoritt farger 💜

Når det gjelder huden min, så driver jeg fortsatt å klipper den av. Mye har løsnet så innen helgen er omme er nok utbruddet over for denne gangen.

Håper du har hatt en fin lørdag så langt 🥰

6 kommentarer
    1. De ble fine de synes jeg! 👍 Fin effekt på den måten også! Håper hendene dine snart er ferdig med å renske seg så du kan begynne på håndarbeidet ditt igjen. 🤗 Idag har det vært veldig varmt! 🥵 Ikke noe tordenvær her idag.

      1. Tusen takk 🥰 Selv om det ikke ble helt som jeg mente det skulle være, så er jeg fornøyd. Jeg tror det verste er over med fingrene mine, bare litt igjen her og der. Så holder jeg meg unna håndarbeid noen dager til, så går dette bra tenker jeg. Vi fikk et forferdelig uvær her da jeg dro hjem fra fra neglesalongen. Det regner regndråper så store som asjetter og lynet og tordnet en god stund. Nå er det fint vær igjen. Ha en fortsatt fin kveld 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg