Da var neglene fikset

Heisann!

Kom hjem for litt siden etter å ha fått fikset neglene mine. Jeg visste ikke hvilken farge jeg skulle gå for da jeg kom, bare at jeg ville ha samme type lakk.

Valget falt på denne på bilde over, som viste seg å være helt umulig å ta bilde av. Avhengig av hvordan lyset faller på neglene, så skinner den i alt fra gull, grønt og rosa. Jeg så den med en gang, for den skilte seg ut fra alle de andre de hadde av denne lakken.

Kimmi tok av en god del på lengden, og det var godt for det begynte å bli vanskelig å få på seg smykker. Det å taste på tastaturet begynte også å bli litt vanskelig, for jeg klarte liksom ikke å trykke ned alle bokstavene like hardt sånn at noen uteble. Nå må jeg bare venne meg til at neglene ikke er så lange lenger 😉

Håper du har hatt en fin dag så langt, og at resten av fredagen blir like så 🥰

9 kommentarer

    1. Veldig flott farge, og at den skifter litt med lyset! 😀👌 Det ble en fin vårdag idag også! ☀️🌷🌸 Jeg kjøpte meg litt ny påskepynt på Feel, – kaniner i fallskjerm i en gul og en rosa (halv pris) 👍 Ha en fin kveld! 🥰

      1. Tusen takk 🥰 Ble veldig fornøyd med fargen, og jeg må jo si at den ble mye finere på neglene enn på prøven hun hadde 😉 Ble veldig nysgjerrig på disse kaninene du kjøpte, og jeg måtte lete litt på hjemmesiden inntil jeg fant dem. Veldig søte og fine 🩷 Ha en fin lørdag 🤗

        1. Jeg vet dere må være veldig nøye med reklame når dere lager innlegg, men vet ikke hvordan det er med oss som kommenterer🤔 Du må si ifra om det ikke er greit. 😊👍 Syntes disse var så søte 😊💗🐰💛

          1. Dette med merking av reklame er ganske greit. Så lenge man ikke får betalt av et firma for å snakke om og vise bilder av et eller flere produkter, trenger man ikke å merke med reklame. Alt du kjøper for egen regning, kan du fritt vise på sosiale medier uten å få problemer 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg