100 år siden i dag

Heisann!

🇧🇻 I dag er det 100 år siden den snille, gode, skøyeraktige og fine pappaen min ble født 🇧🇻

På formiddagen dro jeg ned på Alfaset gravlund for å tenne lys i lyktene på graven. Jeg garanterte meg med to lightere, for hvor kjedelig er det ikke om den ene man har med ikke virker. I dag hadde jeg ikke trengt mer enn den ene 😉.

Selv om det er snart 24 år siden pappa døde, er der litt vemodig å besøke graven på denne dagen og dødsdagen.

De som steller på gravlund har jobbet på for alle høstplantene var blitt fjernet. Kommer det snart noe varme kan man kanskje sette ned noen stemorsblomster.

Nå har jeg også tent lys for pappaen min her hjemme ❤️

4 kommentarer
    1. Gratulerer til den fine pappan din! Selvom det er lenge siden han ble borte, skjønner jeg godt at det er like sårt! Jeg har deg også sånn etter 22 år med mamman min…..! God klem <3

      1. Tusen takk 🥰 Man tenker jo litt ekstra på de som ikke er her lenger på sånne merkedager. Å en 100 års dag må man jo markere litt ekstra ❤️ Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

    2. Jeg tenkte på deg igår, – vi hadde jo fedre med samme fødselsdato og år. ♥️ Jeg bor litt for langt unna til å komme meg på kirkegården sånn på dagen, men tenkte på han. Fin dag å minnes på. 🥰

      1. Jeg er jo heldig sånn, at det bare tar ca 10-15 minutter å kjøre til gravlunden. Så det er greit for meg å dra å tenne lys, og når ting skal ordnes der. Syntes det er viktig å markere bursdager ol til de vi har mistet, noe vi fint kan gjøre hjemmefra også 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg