Savner å gi deg en klem

På denne dagen for 93 år siden, ble den snille, gode og fantastiske pappan min født i Romedal, Hedmark. Han var en av de yngste i en søskenflokk på 9 unger, hvor av 7 stykker fikk lov å bli voksne og stifte familie.

Pappa var en person med mye humor, og han hadde alltid et lurt glimt i øynene. Han elsket å erte folk, men ikke på en slem måte, nei sånn var han ikke. Han var snill og god tvers igjennom. Han elsket å gjøre ting for andre, små ting i hverdagen som både varmet og gledet.

I november 2000 hadde kroppen hans fått nok og ga klar beskjed om at nok er nok! Han sovnet stille inn med mamma og jeg sittende på hver sin side av sengen hans på Ullevål Sykehus. Plutselig hadde kjempen, og klippen i familien våres reist til verden bortenfor…. Det ble så tomt å rart, men samtidig også godt for han hadde vært så syk lenge. Han trengte å få hvile 💖

Kjære pappan min jeg savner deg og ikke minst savner jeg bamseklemmene dine…

💖💖 Gratulerer med dagen 💖💖


#pappa #far #bursdag #klem #lengsel #savn #18april #1924 #tirsdag #april #blogg

17 kommentarer

Siste innlegg