Gratulerer med dagen

I dag har vår alles kjære Toini bursdag, og ikke hvilken bursdag som helst… Nei, den flotte damen som gir så mange flotte naturopplevelser på bloggen sin, som du forresten finner HER, fyller 50 år i dag. På bloggen sin tryller hun frem de flotteste naturbilder du kan tenke deg, nydelige dråpebilder som setter fantasien i sving, dyrebilder og de skjønne hundene hennes er også ofte modeller 💖

Jeg vet at Frodithen våres også har hedret henne idag, men når man runder et nytt 10-år kan man godt feires flere ganger.

Gratulerer med dagen, og velkommen etter til de glade 50-årene 😉 Håper du får en fin feiring sammen med familien i dag!

#bursdag #fødselsdag #dvergpinschereimitthjerte #50 #feiring #gratulerer #blogg

10 kommentarer
    1. Wow…så flott en rose!! og Tuuuuuusen hjertelig takk! Får helt tårer i øyne av alle som tenker på meg!! Så koselig!! Bukker og neier! og nå skal jeg ut å spise med familien..

    2. Gratulerer med dagen til henne! Jeg har ikke vært innom bloggen hennes, men det burde jeg nok gjøre. Jeg har sett at hun har vært flittig gjest her inne hos deg, og så koselig av deg å ha et bursdagsinnlegg om henne!

    3. Kjempekoselig med flere innlegg da 🙂 kan aldri bli for mange av det 🙂 Jeg husker jeg fikk masse innlegg på bursdagen i år, og det var veldig koselig 🙂 Moro å gjøre stas på folk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg