Forden er tilbake der den skal være, hos meg 🚗

*ARKIVBILDE*

Heisann!

Ute er det en grå dag her i Oslo, og iflg yr.no så skal det komme regn utover dagen og kvelden. Temperaturen akkurat nå er +2,5C.

Som jeg fortalte i går var Forden hos SnapDrive til EU-kontroll. Der fant de selvsagt noe som måtte byttes, et par fjærer ved støtdemperne foran, som resulterte i en mye større regning enn jeg hadde forventet. Surt, men ikke noe å gjøre med. Jeg fikk beskjed om at de ville få bilen klar i løpet av dagen, men når klokka nærmet seg 15 uten at jeg hadde hørt noe begynte jeg å tvile. Like før jeg selv hadde tenkt å ringe dit for å sjekke, kom en SMS med beskjed om at jeg kunne hente den, puh!. Så liksom for meg en helg uten bil, noe jeg ikke hadde regnet med.

Bestisen var hos meg fra midt på dagen, og hun ble med meg opp å hentet Forden. Så kjørte vi ned på Bryn senteret, hvor vi først spiste en pizza hos Al Dente før vi handlet inn til helgen. Etterpå kjørte jeg henne hjem til seg. Når jeg kom hjem hit var jeg helt utslitt etter alle inntrykk og mange skritt, så jeg nærmest krasjet i godstolen hvor jeg ble det meste av kvelden.

I dag våknet jeg allerede kl 6, men syntes det var litt tidlig å stå opp. Vinja kom å la seg i armkroken å malte hypnotiserende, og da sovnet jeg igjen å våknet neste gang kl 9 hvor jeg også sto opp.

Nå har jeg akkurat fylt ut “Meldekortet” til NAV og sendt det inn. Alltid like mye stress hver gang syntes jeg.

Håper du får en fin lørdag 🥰

 

7 kommentarer
    1. Godt å få tilbake igjen bilen! Nydelig rødfarge på den! Her er det også overskyet og mye vind, ca 0 grader. Ha en fortsatt fin lørdag! 🥰

      1. Foreløpig er det opphold her i Oslo, men regnet kommer nok hit etter hvert tenker jeg.
        Ja jeg er veldig glad for at jeg fikk igjen bilen, det gjør alt så mye enklere. Da jeg skulle kjøpe ny bil i 2012, så jeg først på en stasjonsvogn i samme fargen. Endte opp med denne, og jeg falt plask for fargen 🤩 Klem 🤗

      1. Ja alt blir så komplisert når bilen ikke er på plass, så det var veldig godt å få den hjem igjen. Bestisen og jeg er flinke til å finne på noe hyggelig med høy kosfaktor 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg