Hårkort etter frisørbesøk 🥰

Hårkort

Heisann og hoppsann!

Dama har ikke kommet seg i senga enda, selv om øyelokkene til tider er veldig tung. Får prøve å holde ut litt til tenker, men så blir det natti natti for meg også.

Som jeg fortalte tidligere i kveld, så var jeg hos frisørdamen og fikk klippet av en del på lengden på håret. Følte meg som ei utvaska skurefille da jeg dro bort, og nå føler jeg at jeg har blitt meg selv igjen. Som alltid skravler vi helt fra jeg kommer til jeg går ut døra igjen, men i dag måtte vi begrense oss for hun hadde en ny kunde ikke lenge etter meg 😉

Jeg hadde egentlig tenkt å vente med å klippe meg til nærmere 17 mai, men jeg så ikke ut i det hele tatt så jeg orket ikke å vente allikevel. Nå er det såpass kort at det fortsatt vil være grei lengde til Nasjonaldagen 🥰

Ønsker deg en riktig god natt 😴

10 kommentarer
      1. Hihi, nei lårkort passer nok ikke på denne damen 😂 Tusen takk 🥰 Veldig fornøyd med klippen. Frisørdamen gikk egentlig i pensjon i fjor, men tok med et par kunder og venninner som hun klipper hjemme. Det er jeg veldig glad for, ettersom det er så vanskelig å lære opp en ny frisør i hvordan behandle mitt vanskelige hår 😉

    1. Veldig fin på håret og fint bilde av deg! 😀 Frisørene har mye å gjøre før 17. mai, så greit å ha gjort det nå. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg