Da ble jeg hårkort igjen…

Heisann!

Det var jammen grått i dag også, og ut på ettermiddagen kom tjukk tåke som fortsatt henger ned på hustakene. Temperaturen har ligget på +2,4C.

I dag ringte alarmen klokken 9, og jeg var så trøtt at det svei i øynene. Det kom til dels av at jeg ikke kom meg i seng tidlig nok i går, men også for at Vinja absolutt skulle ligge oppå meg. Hadde frk Pus bare ligget stille ville det gått bra, men nei… Hun tråkket i vei en god stund, og så snudde hun på seg hvert 5 minutt… Å lukke soveromsdøra er ikke aktuelt, for da hadde hun bare sittet utenfor å mjauset og skreket. Glad i henne for det jeg da 🥰

På formiddagen i dag var jeg å klippet håret mitt, og det var virkelig på tide. Jeg var spent på hva frisørdamen ville si når hun så hvordan jeg hadde klippet det selv 🙈 Hehe, hun sa ikke mer enn at det syntes 🤣

Jeg var tidlig ute så vi rakk å sitte å skravle en stund over en kopp kaffe, før hun gikk løs på fjonene. Det forsvant noen cm med fliser, og jeg ble veldig hårkort igjen 😉

Etter frisørtimen dro jeg ned på Bryn senteret for å handle litt hos Meny. Var først innom Vita for å kjøpe meg en ny parfyme, og etter god service av henne som jobber der endte jeg opp med Sofie Elise sin. Forsøkte på det samme fra en annen kjede før helgen, men gikk igjen da damen bak disken mistet litt interesse når jeg ikke var villig til å betale mange hundre kroner!!

Kjøpte en en salat som jeg plukket sammen selv, og det ble lunch og middagen min i dag 😋

Ble veldig trøtt etter å ha spist, og skøyv meg bakover i godstolen og tok en dupp på en time. Å det gjorde godt og jeg tror heller ikke det kommer til å ødelegge nattesøvnen min 😉

Håper du har hatt en fin tirsdag 🥰

13 kommentarer
    1. Det samme skal jeg snart deilig med ny sveis. I da er det onsdag og 11 mnd til 1 juledag å tiden går. Har skapet fullt av pant jeg skal kvitte meg med til fredag. Er mildt ute så jeg ta en bus før for jeg fikk så lyst på kakao og lefsebit. Og det har de på joker på stasjonen. De åpner kl 04 og det er mye folk der. Frokosten er tatt så nå skal jeg pakke sekken og dra snart. Ha en fin dag.

      1. Å i morgen er det 11 mnd til bursdagen min 😉 Jeg har klart å redusere panten betraktelig, etter at jeg mer eller mindre har sluttet å drikke brus. Her blir det frokost på Veiviseren i dag. Ha en fin onsdag.

      1. Tusen takk 🥰 Det var veldig godt å få klippet seg. Føler meg som ei utvaska skurefille når håret blir så langt som det var nå. Ha en fin onsdag, klem 🤗

    2. hihihi de pusekattene altsÃ¥… kjenner jeg savner trÃ¥kkingen til Mr Sniff nÃ¥ <3

      Godt Ã¥ komme til frisøren – og du kler Ã¥ være hÃ¥rkort 🙂
      Lag deg en fin fin ny dag 🙂 klems

      1. Tusen takk 🥰 Syntes at jeg kler det korte håret selv. Veldig koselig med en pus som kommer å tråkker og vil kose, men det ville ha vært enda koseligere om hun kom litt tidligere på kvelden 😉 Ha en fin onsdag, klem 🤗

    3. Godt Ã¥ fÃ¥ klipt seg, – burde snart ta en tur jeg ogsÃ¥. Du er fin med hÃ¥rkort! 🙂 Greit Ã¥ bytte pÃ¥ med parfymene litt, men ikke nødvendig Ã¥ betale en hel masse. Viktigste er at det har en duft man liker. Ønsker deg en fin onsdag! 🤗

    4. Så godt å få gå til frisør å få ordnet håret.🤩
      Håper du liker parfymen. Det er så kjedelig hvis man har kjøpt og oppdager at man ikke liker den.😲
      Ha en riktig fin kveld!🤗

      1. Ja nå var det veldig godt å få klippet seg og få litt orden på fjonene igjen. Greit å stusse litt selv, men det blir jo ikke helt det samme 😉 Jeg elsker den nye parfymen som heter Glöd, den passer perfekt til meg. Ha en fin lørdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg