Hårkort igjen 💇‍♀️

Deilig å være hårkort igjen

Heisann og god ettermiddag!

I dag har vi hatt en nydelig dag med sol og atter sol, og det ble også ganske varmt ut over dagen. Da jeg så på gradestokken i bilen for litt siden var den på +26C i sola.

På morgenen og formiddagen i dag sløvet jeg rundt i behagelig klær, og bare nøt å ikke gjøre noen ting. En veldig fin start på dagen om jeg skal si det selv. Jeg sløvet så lenge at jeg måtte til slutt sette inn turbo-giret for å bli ferdig… Hadde jo time til å klippe meg klokken 13 hos Auster.

Litt nervøs var jeg da jeg satt å ventet på at det skulle bli min tur hos frisørdamen. Det var det ingen grunn til, for henne jeg var satt opp hos var både hyggelig og flink. Etter at hun hadde vasket håret tok hun i balsam og ga meg noe av den beste hode-massasjen jeg noen gang har fått. Jeg var så avslappet i i alle muskler fra toppen av hode til langt ned i nakken, og holdt nesten på å soven. Hun klippet håret litt annerledes enn hva jeg er vant med, men jeg var veldig fornøyd når jeg gikk ut døra. Så får vi se da, om jeg klarer å få orden på det når jeg skal ordne det selv ved neste hårvask 😉

Når jeg kom hjem slang jeg meg ned i godstolen en stund, og fikk i meg litt mat og en kopp kaffe.

Jeg hadde ikke tenkt meg ut igjen i dag, men så kom det en melding om at dekslene jeg hadde bestilt til mobilene mine hadde kommet. Da klart jeg ikke å vente til i morgen jeg, og dro bort på Oppsal og hentet dem. Stakk samtidig innom dyrebutikken og kjøpte litt mer sand til doen til Vinja, noe jeg egentlig skulle ha gjort tidligere på dagen.

Gadd ikke lage meg middag i dag heller, så jeg bestilte like godt en pizza fra Peppes i stedet. Denne gangen bestilte jeg glutenfri, for å se om magen min tålte det bedre. Så langt virker det i alle fall sånn 🍕

Nå skal jeg ikke gjøre noe mer i dag, bare sitte å slappe av å nyte kvelden ute på balkongen 😊

Håper du har hatt en fin mandag 🥰

 

18 kommentarer
    1. Høres ut som en deilig dag hos deg, avslappende og fint…
      Du ble veldig fin på håret synes jeg. Godt å få håret bort fra ansiktet i varmen..Klem og fin kveld.

      1. Tusen takk 🥰 Ja i dag har jeg virkelig kost meg, og den massasjen hos frisørdamen var så behagelig at jeg er avslappet enda. Jeg liker å ha håret vekk fra ansiktet, spesielt om sommeren hvor man blir varm 😉

    2. Fin ny sommersveis!
      Det er virkelig deilig å være til frisøren.
      Jeg har ikke vært der på over ett år, så jeg kunne nok trengt å tatt en tur.
      Pizza er perfekt mat spør du meg.
      Ha en fin kveld!

      1. Tusen takk 🥰 Jeg har jo gått privat til frisørdamen et år nå, men selv om jeg må betale mer his Auster så fortsetter jeg der og får med den deilige massasjen 🥰 Det smakte veldig godt med pizza 😋

    3. Se der, ja! Flott sveis! Peppes-pizza er nammis. Jeg har spist en del av slaget. Jobbet på Peppes ved siden av skole et par år, og ble aldri lei av pizzaen. Den gangen var det sånn at vi som var på vakt, fikk en pizza hver, enten for å spise på jobb eller ta med hjem. 😀

    4. Skal klippe meg selv denne uka. Ser frem til neste uke for da har jeg ferie og kan slappe av. Ingen planer, på Gardermoen er det kaos om dagen og på veiene er det kø men snart blir det feriestille. Det er masse tilbud rundt forbi, ikke av vintertøy. Har meldt meg inn i kundeklubb både hos XXL og Jernia. Så tilbudene strømmer på via mail. Det jeg trenger er nye gode joggesko så må andre ting vente. Ha en fin dag.

      1. Det er godt å få klippet seg, og få orden på håret igjen. Jeg trodde også det var totalt kaos på Gardemoen, men det er ikke så ikke. Kjenner et par som dro i går, og det gikk helt fint. Greit å få tilbud fra butikkene man interesserer seg for. Ha en fin tirsdag.

    5. Flott frisyre du kledde veldig bra! Herlig med hodebunnsmassasje! Ja, en skikkelig varm dag igår, med sol fra skyfri himmel, – litt mer skyet her idag. Ønsker deg en riktig så fin tirsdag! 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Ja den massasjen var fantastisk, så jeg kommer til å gå tilbake. Selv om det koster mer enn der jeg går nå. Ikke så varmt i dag som i går, men det er greit med litt kjøligere vær også. Ha en fin tirsdag videre 🥰

    6. Så fin du ble på håret. Var også å klippet meg, like før helga :).
      Men skjønner dere har sommer i Oslo, 26 grader…så høyt har det knapt vært her ennå. Men det blir vel :).

      1. Tusen takk 🥰 Det var godt å få klippet håret og fått litt fasong på det igjen. Selv om det koster en del, så tror jeg at jeg kommer til å fortsette der… Mye på grunn av den herlige hode massasjen jeg fikk ❤️ Sjekket været og ja det ser jammen ut som vi skal få noen fantastiske dager nå. Varmen og sommeren kommer nok din vei etter hvert også tenker jeg. Ha en fin dag, klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg