Når klokka var 13 i dag var jeg ikke sen om å pakke sammen tingene mine å komme meg ut av døra. Jeg ville komme meg hjem så rask som mulig, sånn at jeg kom til ESSO innen det ble for mange mennesker der. Alikevel hadde jeg trodd at jeg ble stående litt å vente, men da jeg hadde vært inne å betalt å kjørte bort til vaskehallen var det bare en bil foran meg. Bilen var ferdig vasket og jeg var hjemme hos meg selv, bare noen minutter over kl 14.
Kattene pleier vanligvis å komme løpende når jeg kommer hjem fra jobb, men i dag kom jeg hjem lenge før jeg pleier så de sov dypt. Begge to så helt forvirret ut da jeg kikket inn til dem der de lå rett ut i senga mi. Begge to strakte på seg å glippet med øynene, og så la de seg ned igjen å sovnet igjen.
Jeg startet påskeferien med å sette meg ut på balkongen i sola og varmen. Jeg var litt siigen i kroppen etter litt sånn oppstykket søvn i natt, og da tok det ikke lang tid innen jeg forsvant inn i drømmeland. Det var ikke lenge jeg var borte, men det var nok til at jeg følte meg litt kvikkere igjen. Jeg hentet fram det uferdige sjalet og strikket noen rader på det igjen. Det har blitt liggende en stund, og jeg tenkte at det kunne være greit å bli ferdig med det snart.
Denne dagen er vel neste den beste i hele påsken, for da har man 5 fridager å se fram til, helt ubrukte som man kan gjøre med hva man vil :o)) Jeg skal ikke reise bort denne påsken, bare være hjemme å kose meg å nyte fridagene.
Vinja ville bare si God Påske til dere alle sammen :o))
#påske #ferie #bil #bilvask #esso #katter #balkongliv #strikke #sove #nyte #vinja

























