👱 Jeg hadde bestemt 👱

Ettersom jeg var så trøtt og uopplagt i dag hadde jeg bestemt meg for å ta det med ro, lene meg tilbake i godstolen og lese alle blogginnleggene deres kjære venner, og jeg begynte så friskt på de eldste. Dessverre så kom jeg ikke så veldig langt, for først kom Vinja og ville ligge i fanget mitt å deretter Ronja… Begge to maler jo så høyt å hypnotiserende at var man ikke trøtt fra før av så blir man det.

Nå hadde det seg jo sånn at jeg var ekstremt trøtt fra før av.. Jeg fortalte jo i går at jeg var så sint at jeg ikke trodde at jeg fikk sove i natt, og det tok jammen ganske lang tid innen jeg sovnet. Selvfølgelig endte jeg opp med å sovne så hard at da alarmen gikk av til morran i dag hørte jeg den ikke, og jeg forsov meg. Jeg satte inn et ekstra gir, og klart å komme meg avgårde såpass raskt at jeg ble bare 10 minutter forsinket på jobben. Litt stolt av det 😉

Så da jeg endelig fikk satt meg ned for å lese innleggene, bare gled øynene mine igjen gang på gang. Hadde jeg sittet ved skrivebordet mitt, hadde jeg vel antagelig endt opp som på bildet over.

                                                            
Derfor beklager jeg så mye for at jeg ikke har vært inne å kommentert på innleggene dere har skrevet, kjære venner. Jeg kommer sterkere tilbake så snart jeg har fått meg en god natt søvn.

Ha en riktig god natt, for nå skal denne damen legge kroppen i vannrett stilling noen timer 💤💤💤💤

#lese #blogg #trøtt #sove #søvnløs #forsove #katter #ronja #vinja #sove #natta
 

12 kommentarer
    1. Blogg skal være moro og ikke press, hverken VÅRE eller din egen 🙂 Så det var jammen lurt du sov litt i stedet for 🙂 Jeg var sint i går, så jeg våknet kl 5 i dag og fikk ikke sove igjen.. Men i dag skal bli en bedre dag, det har JEG bestemt 🙂

    2. Må ikke føle deg presset kjære deg 🙂 jeg er innom og leser fortløpende andre sine blogg jeg og men jeg har ikke alltid sjans å kommentere alle innlegg. Om du ikke kommenterer mine innlegg blir jeg ikke sur vet du 😉

    3. Er man trøtt..så må man sove..DET er viktigere en alt annet! Håper kroppen din er mer opplagt i dag! Ha en god dag!

    4. frodith: Jeg syntes jo at alt rundt bloggingen er gøy, men så kjenner jeg litt på det når jeg er sliten eller uopplagt en dag eller to, og ser at alle andre er så flinke til å kommentere daglig. Burde ikke føle det sånn, men det sniker seg litt på. På den positive siden så er jeg iallefall mer våken i dag :o))

    5. Tone: Så søt du er <3 Jeg vet jo egentlig at jeg ikke burde føle noe press, men det er som jeg skrev til Frodith at man ser at "alle andre" er flinke. Da vil jeg også være det :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: I dag er øyelokkene mine helt slÃ¥tt opp, og jeg ganske vÃ¥ken og opplagt… Veldig deilig :o)) Trengte en god natt søvn vettu, sÃ¥ ser man mye lysere pÃ¥ tingene :o))

    7. Søvn er viktig. Men ikke rart du er trøtt siden du må jobbe med det levenet utenfor som du skrev om nylig. Men da er det bra at du kan komme hjem til kattene dine og falle i ro etterhvert. Søvn er viktig så jeg håper du slipper søvnløse netter mere.

    8. Helge: Det har ordnet seg nå, og jeg sov veldig godt i natt å føler meg relativt utvilt :o)) Heldigvis så har også bråket utenfor jobben avtatt, og det de jobber med der ute støyer mye mindre. Å komme hjem til to selskapssyke puser er god medisin det :o))

    9. Jeg er enig med Frodith i første innlegg. Det skal være gøy med blogg! En må gjøre som en selv synes; om en vil kommentere, om en vil legge ut innlegg, om en vil være med på utfordringer og til syvende og sist, men ikke minst, om seertall er så viktig. Jeg mener at om en har gode gjennomtenkte innlegg her som fenger interesse, så kommer leserne av seg selv. Det er kvalitet, mer enn kvantitet som gjelder 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld, så krysser jeg fingre for at du får sove med et knips i kveld !

    10. toveview: Vet du, jeg er ikke så opptatt av hvor mange lesere jeg har, og jeg har heller ikke noe ønske om å bli en toppblogger. Det krever alt for mye tid og energi, noe jeg ikke har :o)) Årsaken til gårsdagens innlegg var mer frustrasjon over dårlig søvn, lite tid til å være på bloggen. Noe jeg har stor glede av på kvelden når dagens plikter er gjort :o))

      I natt sov jeg godt, så nå i kveld er jeg mye mer opplagt. Ha en strålende kveld videre :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg