“SÃ¥ sint at jeg fÃ¥r ikke sove”

Jeg skulle så gjerne ha gått å lagt meg til å sove nå, sånn at jeg ikke blir så vanvittig trøtt i morgen. Problemet er bare det at jeg er så innmari forbanna over denne PC’n som tulla det til for meg i hele kveld. Nå har jeg endelig funnet ut hvilken innstilling som har blitt tilbakestilt, når oppdateringen av PC’n var ferdig. Det hjelper så lite at jeg har klart å fixe problemet, når jeg fortsatt er er sint og opprørt… Det nytter liksom ikke å gå å legg seg da!

Det kommer til å bli en interessant dag i morgen tenker jeg, men øyelokkene hengende langt ned på kindene. Nei, jeg får vel gjøre et forsøk på å legge meg, om ikke hode sovner så får nå iallefall kroppen hvile seg i noen få timer.

😴 Natta 😴 

#sint #frustrert #irritert #oppgitt #trøtt #søvnløs #blogg #natta

20 kommentarer
    1. Søvn er viktig og en fin medisin. HÃ¥per pc-en din oppfører sin bra heretter….ikke mÃ¥te pÃ¥ hva slags ting den kan finne pÃ¥ innimellom…Ha en fin dag.

    2. Uff..disse dumme pc som vi er blitt sÃ¥ avhengige av! Grrr..ja, jeg vet hvor forba…man kan bli..hihih. HÃ¥per du fikk sove! Du trenger det ogsÃ¥! Ha en god dag i dag!

    3. Bra du fikk ordnet PC`en! Håper den virker fremover nå da! 🙂
      Også håper jeg at dagen din i dag går bra, selv med litt lite søvn i natt..? <3

    4. Helge: Microsoft kjørte full oppdatering av PC’n, noe som skjer en gang i Ã¥ret Ã¥ da blir noen ting forandret pÃ¥, som ikke burde forandres. Jeg fikk ordnet det, og det fungerte helt fint etterpÃ¥ :o))

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er merkelig hvor fort det gikk Ã¥ bli avhengig av PC’n… Trodde aldri det skulle skje nÃ¥r jeg skaffet min første. Jeg sovnet til slutt, men klarte Ã¥ forsove meg som et resultat… Ikke mye, men nok til at det ble veldig stressende til morran!

    6. Unni: Jeg tenker at PC’n kommer til Ã¥ virke greit helt til de ber meg oppdatere igjen. Det skjer nok ikke pÃ¥ en god stund enda, puh! Siden det ble lite søvn i natt, klarte jeg Ã¥ forsove meg. Heldigvis sÃ¥ ble det bare 10 min for sent til jobben. Ha en fin dag videre Unni <3

    7. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Ble ikke mange timene, noe som resulterte i at denne damen ikke hørte alarmen i dag, jesp. Ble bare 10 min. forsinket på jobben, men alikevel!! Nå kan dagen bare bli bedre :o)) Ha en fin dag!

    8. Det er ikke godt Ã¥ fÃ¥ sove om man er sint eller har for mye Ã¥ tenke pÃ¥, og sÃ¥nne oppdateringer pÃ¥ PC-en tar tid. Jeg fÃ¥r beskjed 10 min pÃ¥ forhÃ¥nd om sÃ¥nt, men det er ikke alltid jeg husker pÃ¥ Ã¥ utsette det. Slitsomt Ã¥ være trøtt pÃ¥ jobb, – du fÃ¥r ta deg en hvil nÃ¥r du kommer hjem.😊

    9. Det ble noen fÃ¥ timer søvn, men ikke nok. Blir nok en tidlig kveld pÃ¥ meg i dag. Dessverre kjære deg, jeg er av de som ikke liker Mac… Holder meg nok til den jeg har tross alt.

    10. HÃ¥per dagen ble bedre enn forventet 🙂 Det er kjipt nÃ¥r man blir sÃ¥ sinna…Jeg har vært sint og frustrert i dag ogsÃ¥, og ikke pÃ¥ pc-en… 😀

    11. frodith: Den ble faktisk ikke så altfor ille, heldigvis. Jeg har vært ganske trøtt og uopplagt, men kom meg greit igjennom dagen :o)) Sinnet har heldigvis reist sin vei :o))

    12. missmommy.blogg.no: Blir nok ikke sÃ¥ lenge før jeg tar natta nÃ¥ kjenner jeg… Øyelokkene vil hele tiden gli igjen, jesp. PC’n fikk ganske mye kjeft i gÃ¥r, sÃ¥ nÃ¥ tør den ikke noe annet… Nei da seriøst, sÃ¥ fant jeg ut hva som hadde blitt endret i forbindelsen med oppdateringen, og fikk fixet det. Ha en riktig god natt du ogsÃ¥ :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg