Midt i uken og Strikkekafé 🧶

Image by Myriams-Fotos from Pixabay

Heisann og god formiddag!

Enn så lenge er det litt skyer oppe på himmelen, men det er antydning til klarvær så vi får se hva som skjer utover dagen. Temperaturen ligger på +0,2C.

Alarmen ringte ved 8 tiden i dag, og jeg har fått unna morgenstell og medisineringen til Vinja. Så nå ligger hun i sofaen å dormer seg å kikker på meg, og tenker at snart skal jeg begynne å mase om å få våtfóret mitt. Kjenner jeg henne rett så tar det ikke så lang tid 😸

I dag er det Strikkekafé på Veiviseren igjen, og jeg kjenner at jeg gleder meg til å treffe den fine gjengen med damer/jenter igjen. Vi har det jo så utrolig koselig når vi treffes. Det er jo like spennende hver gang, og se hvor mange vi blir 🤔 En annen ting som er spennende er å se hvor mange ganger jeg må kjøre rundt for å finne en parkeringsplass. Noen ganger kan det være en utfordring, for garasjen blir brukt av både de som skal handle på Metro og alle som skal på arrangement i Lørenskog Hus.

Nå må jeg se å hoppe i dusjen og gjøre meg ferdig, for det er snart bare 1 time til jeg skal være der.

Håper du får en fin onsdag 🥰

20 kommentarer
    1. Her er det ganske tett snøvær og vind. Jeg bestilte meg et par hagebøker og boka Nullpunkt av Jørn Lier Horst på mammutsalget hos Adlibris. Jeg manglet også strømpepinner nr 10 til noen tova tøfler jeg skal strikke, og det hadde de også der. Jeg skal en tur innom Ark imorgen, så da kan det hende det blir flere bøker.🙊 Ha en superfin dag med strikking m.m. 🤗

      1. Jeg skulle til å skrive at det var opphold ute, men det har jammen begynt å snø nå nettopp. Håper ikke det kommer mye for jeg skal ut igjen senere. Nullpunkt er er en veldig spennende bok, så du har noe å glede deg til. Jeg kjøpte to nye bøker på salg i går, også Krim… Tyskeren og Skyggerom av Jan Erik Fjell. Klem 🤗

      1. Det er alltid så koselig å komme på Strikkekafé, og er man i dårlig form så glemmer man det helt bort etter noen timer sammen de flotte damene/jentene. Vinja har blitt veldig snakkesalig og masete på gamle dager, noe som kan være et prøvelse i blant. Får bare ta det som det er, for jeg er jo så glad i henne 🥰

    2. Var deilig med fotpleie i dag men skaff deg såler anbefalte damen. Fikk adresse til Sophies Minde så jeg skal ringe ditt. Før fotpleie spiste jeg litt. Gikk først på Egon men hadde lyst til og sjekke en salatbar. Den het Lett Drammen, ble mett og og de sa vi har en gratis vannspring der borte. Det var stort utvalg av brus like ved, men når de ansatte sier at det er gratis vann så kaller jeg et god kundeservice. Bra du koser deg med strikking og det sosiale rundt det. Mulig dere lærer noe av hverandre, utveksler mønster osv. Ha en fin kveld.

      1. Fotpleie er veldig godt, og noe alle burde unne seg i blant. Jeg måtte avbestille timen min, og har ikke fått satt opp noen nå. Jeg har et fotbad hjemme som både bobler og vibrerer, som jeg får ta fram å bruke i mellomtiden. Egon har mye god mat, men det er veldig ofte alt for store porsjoner. Jeg elsker salat og velger mange ganger det når jeg er ute å spiser. Ja disse dagene med strikkekafé er noe jeg ser fram til. Vi deler ikke så mye oppskrifter, men erfaringer når noen står fast. Ha en fin onsdag.

      1. Det som er det fine med sånn ting, er at om man er i dårlig form (noe jeg var da jeg våknet) så glemmer man det når man setter seg ned sammen med de strikkeglade damene/jentene. Vi prater mye om strikking, men også om alt mulig annet og tiden går så alt for fort. Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg