Lurer på om det er nok 🤔

 

Image by Monoar Rahman Rony from Pixabay

Heisann og god formiddag!

Den fine sommerværet med blå himmel og sol fortsetter også i dag. Temperaturen i skyggen ligger på +15,5C, som jeg syntes er akkurat passe på denne tiden av dagen.

Jeg har ikke fått sovet så veldig mye i natt, for feberen her herje i kroppen og jeg holdt nesten på å renne bort. Derfor sitter jeg her med blodskutte øyne, gjesper samtidig som jeg egentlig føler meg bedre. Har nok svettet bort mye av feberen i løpet av natten, og det er jo veldig positivt. For det å ha feber om sommeren når det er varmt ute, er ikke det mest festlige som finnes.

Det ringte på døra ikke så lenge etter kl 9 i dag, og jeg trodde først det var nærmeste naboen som trengte litt hjelp. Niks, det var en nabo i oppgangen ved siden av som kom med et malerspann til meg. Vi skal nemlig male treveggen ute på balkongen, og borettslaget har delt ut maling. Jeg trodde vi skulle få et malerspann hver, men nei da 3 av oss måtte dele på et spann. Når han overleverte det trodde jeg først at det var tomt, for det var så lett. Naboen fortalte at de hadde målt til på ml hvor mye hver og en skal ha. Min vegg har aldri blitt malt, og jeg kommer til å trenge mer enn et par strøk så det spørs om det som er igjen i spannet er nok 🤔. Er det ikke det håper jeg at jeg kan få utlevert mer!

På mandag bestilte jeg mer kaffe fra Kaffekapslen.no, for det var så og si tomt for kaffeputer. Jeg hadde helt glemt å bestille opp, og nå har jeg 1 pute igjen 🙈. Pakken er forhåndsmeldt i appen til Posten, og så har det ikke skjedd noe mer. Vanligvis tar det ikke så lang tid, men denne gangen har det tydeligvis stoppet opp. Jeg kan ikke være uten kaffe, så hører jeg ikke noe mer innen jeg drar ut i dag må jeg kjøpe noe sånn at jeg har til pakken kommer… Pleide alltid å ha et glass med pulverkaffe i skapet, men nå har jeg ikke det heller.

Vinja har hatt et par runder med oppkast i dag, men det stopper henne ikke fra å mase om å få våtfór. Hun ligger ved siden av stolen min å stirrer på meg og mjauser sårt og syntes nok mamsen er veldig dum, som ikke løper på kjøkkenet med en gang å ordner opp 😾.

Håper du får en fantastisk fredda 🥰


12 kommentarer
      1. Tusen takk 🥰 Det blir nok ikke noe maling på meg riktig enda kjenner jeg, men snart. Jeg håper at kaffeputene min kommer snart, men det går helt greit med pulver i mens jeg venter 😊

      1. Tusen takk 🥰 Jeg er i mye bedre for igjen i dag, og jeg tror jeg er mer eller mindre feberfri. God bedring til mannen din, håper han også er 100% frisk igjen. Klems 🤗🤗

    1. Fortsatt god bedring! 🤗 Med feber så er det vel sånn at man fryser når den går opp og svetter når den går ned, så da er det et godt tegn. Jeg er plaget med hetetokter, så kjenner igjen det med å våkne om natten. 😟 Det er ikke godt å vite hvor mye maling som går med, men håper du får mer om det går tomt. Lykke til med malejobben, – lurt å ta det før solen kommer dit.👍

      1. Tusen takk, mye bedre i dag og jeg er mer eller mindre feberfri igjen 🥰 Jeg er så glad for at jeg har unngått hetetoktene, for det var noe jeg gruet meg til. I stedet ble jeg frossen og frøys i stedet. Spurte legen min om det, og han sa at det var like normalt som å svette. Jeg har fortsatt ikke åpnet malingsspannet for å se hvor mye som er igjen, men får vel gjøre det etterpå. Er sikker på at jeg trenger mer enn det som er igjen. Ha en fin lørdag, klem 🤗

    2. Kaffe må man ha når man er kaffeavhengig! Jeg er teavhengig. Det høres ganske trasig ut å få så lite maling utlevert. En skulle tro borettslaget ville ha nytte av at beboerene fikk nok maling. Håper dagen din er fin, og at formen stiger! 🤗

      1. Jeg er nok ei ordentlig kaffekjerring, selv om jeg har redusert inntaket en del. Får jeg ikke en kopp kaffe på morgenen blir ikke dagen den samme. Jeg syntes de er veldig gjerrig med malingen, når de forventer at 3 stykker skal klare seg med et spann. Orker ikke å prioritere å male akkurat nå, men om de leverer ut mer over helgen skal jeg prøve å få mer. Formen er heldigvis mye bedre igjen i dag, klems 🤗

    3. Kjipt med for lite maling. Fikk tak i skokrem i dag så nå står skoa til tørk på balkongen. Må ta en tur ut i skogen i kveld. heller ditt enn på byen. I skogen er alt gratis – men først blir det en kopp kaffe og litt nettsurfing. God bedring til deg – håper formen er bedre nå. Ha en fin kveld.

      1. Ja jeg syntes de var gjerrig med hvor mye maling de leverte ut, men kanskje de kommer med mer på mandag og da skal jeg møte opp. Det er nok mye bedre i skogen nå som det er varmt, litt annen luft der vil jeg tro. Det koster å gå i byen. Ha en fin lørdag.

      1. Ja uten kaffe blir ikke dagen den samme, i alle fall er det sånn for meg. Fikk tak i kaffeputer fra Friele, som passet til min kaffemaskin så morgenen var reddet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg