Katteliv, snart helg, og hva blir det for mat?

Image by congerdesign from Pixabay
Image by congerdesign from Pixabay

Hei og god morgen!

Ute har ikke dagen helt våknet enda, men det ser ut til å bli en fin og klar dag. Temperaturen ligger på -0,3C.

I natt har jeg sovet godt og i mange timer, så jeg føler meg virkelig opplagt og i ganske god form. Natt til i går ble det lite og dårlig søvn, så jeg var ganske sliten når jeg først krabbet under dyna og forsvant inn i drømmeland med en gang 🥰

Nakken og skuldrene mine er også i bedre form, og er omtrent tilbake til sånn de pleier. Å hva er så det? Jo det er småvondt hele tiden med kronisk betennelse, som jeg har vent meg til å leve med.

Vinja har fått sin medisin og sitter på dørstokken og maser for å komme ut på balkongen. Det er litt for kaldt til at balkongdøren kan stå åpen, så jeg skal slippe henne ut om litt og lukke døren. Noe hun ikke liker, og da maser hun for å komme inn igjen. Å som jeg gleder meg til våren og sommeren, hvor døra kan stå åpen hele tiden når jeg er hjemme.

Det er siste arbeidsdag for meg denne uken, og jeg ser fram til en lang helg. Når neste uke starter er det bare 1 uke og 1 dag igjen av januar, og vi er en måned nærmere våren 🌼

Jeg har ikke lagt de store planene for denne dagen, annet enn å få vasket noe sengetøy og finne ut hva jeg skal servere Bestisen når hun kommer på besøk til meg på lørdag. De siste gangene har det gått mye i det samme, så jeg tenkte at jeg skulle lete igjennom kokebøkene mine for litt inspirasjon til noe nytt.

Håper du får en flott torsdag 🥰

#torsdag #sovetgodt #været #katteliv #hverdagslivet #mat

 

6 kommentarer
      1. Det er ikke så ofte jeg sover så godt, men jammen var det godt 😉 Nakken og skuldrene mine har vært et problem i mange år, men man lærer seg å leve med det. Nå i kveld er det ikke så ille. Ha en riktig god kveld/natt 🥳

    1. Det slitet med dårlig søvn altså.. kan bli lei av mindre. Godt du fikk noen timer i natt da😊
      Det er gøy å se igjennom oppskrifter😃 Du har sikkert funnet noe godt å lage til lørdag nå regner jeg med😊

      1. Jeg har nok ikke funnet noe godt å spise enda, men det blir nok en løsningen innen lørdagen. Det er nok flere netter med dårlig søvn her, så når det endelig kommer en god natt er det himmelsk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg