Katteliv, og lite søvn i natt

Image by Stefan Schweihofer from Pixabay

Heisann og god formiddag, gjesp!

En ny og fin sommerdag er godt i gang, med en himmel som er nesten helt blå. Bare et veldig tynt lag av lyse skyer her og der. Temperaturen i skrivende stund er +19C.

Jeg sitter her med den første koppen med kaffe og gjesper og er så vanvittig trøtt. Jeg har sovet ekstremt dårlig i natt. Burde vel egentlig ha slengt meg ned på senga og tatt en time eller to til under dyna, men jeg lar være. Venter heller til litt lenger ut på dagen, og tar en siesta da 😴

Ble vekket tidlig i dag av at Vinja kastet opp først en gang, og innen jeg kom meg opp en gang til. Det var ikke mye, men greit å få vasket det opp med en gang. Hun skal jo ha medisin ved 9 tiden, men hun var/er tydeligvis litt uvel og vil ikke ha den. Jeg har sprøytet inn medisin i godbitene hennes, og lagt de ute på balkong gulvet. Så får vi se om hun tar det litt senere i dag. Det er ikke krise om hun hopper over medisinen en gang om dagen, men hun bør helst ta det i kveld.

Planer for denne dagen: Det blir nok balkongliv i mens vaskemaskinen får jobbe i et par omganger tenker jeg. Om jeg ikke sovner ute på balkongen, skal jeg prøve å lese litt 😉

Håper du får en fantastisk tirsdag 🥰

 

2 kommentarer
    1. Var på Kalvøya i dag og det var deilig vann. Ikke så mye folk heller men mere i helgene vil jeg tro. På veien hjem dro jeg til Bærums Værk fordi jeg var sulten. Mener at jeg har vært der før men neppe så lenge. Gikk litt der, innom en glassbutikk og titta, som venta var det stive priser men det var mye pent. Bestilte ei pannekake en cola og glass med vann. Det var godt men ikke full middag. På veien hjem surra jeg litt men etter ca 30 villkjøring fant jeg skiltet mot Haslum, derfra er veien kort til Sandvika og Drammen. Tok en kaffestopp på Holmen i Asker, blir sliten og kjøre veier frem og tilbake. Det ble nesten 6 timers tur. Nå vil jeg sove litt. Ha en fin kveld.

      1. Vi var på Bærums verk for noen år siden, og ja det var stive priser på det neste der. Tror ingen av oss handlet så mye. Vi spiste lunch på en koselig restaurant like ved parkeringsplassen på oversiden. Har ment å dra tilbake men det har ikke blitt noe av dessverre. Ha en god kveld 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg