Jeg dro like godt bort å spiste middag

Hei og god søndag!

Det er ganske grått oppe på himmelen i dag, og iflg yr.no så skal det komme litt regn utpå ettermiddagen/kvelden en gang. Det er tørt så vi trenger et godt regnskyll nå. Temperaturen nå på formiddagen ligger på +19,4C.

Det ble ikke mange timene søvn i natt, så jeg valgte å innvilge meg en sovemorgen og sto opp først kl 10:30. Formen var elendig da jeg nærmest krabbet ut av senga, men nå begynner den å komme seg. At formen ikke var så bra skyldes nok at jeg ikke har sovet så godt, og de få timene jeg fikk fram til jeg sto opp var ikke nok. Nå er det uansett bedre, og jeg har også fått i meg litt mat…

I går dro jeg opp til Bestisen på ettermiddagen, for en kveld med god mat og masse skravling. Hun disket opp med sin gode Chili con Carne, mmm så godt det var. Vi satt en god stund ute på balkongen å skravlet før vi spiste middag. Jeg hadde tatt med meg håndarbeidsnettet hvor det heklede pleddet ligger, og jeg fikk ferdig en lapp. Etter det mistet jeg interessen og lot det ligge.  Vi snakket litt om hva vi skulle gjøre nå som jeg har ferie, og bestemte at en av de første dagene skulle vi dra til Teknisk Museum på Kjelsås. Jeg har ikke vært der siden jeg var barn, så det kan bli interessant.

Hva skjer i dag? For å være ærlig så har jeg ikke en anelse, for jeg har null planer. Det er ikke akkurat noe Balkongvær, så kanskje jeg krøller meg sammen i sofakroken med en bok 🤔

Håper du har en fin søndag 🥰

 

19 kommentarer
    1. Det hørtes ut som en koselig lørdag 😊
      Her skal det også bli en god lesestund før jeg reiser hjemover en eller gang i kveldinga. Min mor leser hun også 😊
      Kos deg med søndagen 🥰

      1. Ja lørdagen var avslappende og helt herlig 😊 Jeg har ikke helt bestemt hvilken bok jeg skal lese, en kriminalroman eller noe lettere. Får ta meg en kikk i bokhylla å se hva som frister. Ha en fin søndag, klem 🤗

    2. Hørtes ut som en perfekt lørdag! 😊 Junior og jeg var på Teknisk museum for ca tre år siden, og det er masse å se der. Jeg likte ekstra godt avdelingen med møbler, kjøkkeninnredning osv. fra -50, -60, 70-tallet, – kjente igjen mye fra min egen barndom. Ellers er det jo mye teknisk, interaktivt osv. En fin søndag ønskes deg også! 🥰

      1. Koste meg virkelig på lørdagen, og Chili gryten til Bestisen er alltid veldig god. Ettersom mine foreldre stiftet eget hjem på 50-tallet, så hadde vi i flere år møbler fra det 10 året. Derfor er nok også møbelavdelingen noe jeg kommer til å se fram til også. Ha en fin mandag 🥰

    3. Jeg stod også opp halv elleve i dag, og har siden hatt en formiddagsdupp og en ettermiddagsdupp 😀 Planløse dager kan også bli gode dager. Håper dagen din har vært god, og at kvelden blir minst like god! 🙂

      1. Noen dager er det veldig godt å bare ta dagen som den kommer, og ikke legge så mye planer. Søndagen ble perfekt, og koste meg med Keeping up with the Kardashians mye av kvelden 😉

    4. Ble en tur på sykkel i dag og ikke bading som i det siste. Hadde kjøttkaker til middag mens i går kveld ble det gryterett. August starter i morgen og en nevø av meg blir 40 år i morgen. Han er i Spania på ferie med samboer, sjelden jeg ser de så det er litt kjipt men slik er det bare. Nå har jeg spist kveldsmat, nå blir det TV på nett + litt forberedelser til ny uke. Ha en fin kveld.

      1. Da var august her, og jeg har ferie hele denne måneden. Starter ut med en kort roadtrip, men det skal jeg fortelle mer om senere. Jeg har lite eller nesten ingen kontakt med min familie, så her har mine venner blitt mer familie for meg. Håper du får en fin mandag.

      1. Lørdagen ble veldig koselig med god mat og masse prat og planlegging av de neste 4 ukene. Skal bli både gøy og interessant å komme tilbake til Teknisk Museum, ettersom det har vært så mange år siden sist. Ha en fin mandag, klem 🤗

      1. Søndagen ble helt avslappet og jeg koste meg masse 😊 Er en stund siden vi var hos hverandre på lørdagen, og vi hadde det veldig hyggelig. Tusen takk, og i dag begynner ferien på ordentlig. Ha en fin mandag, klem 🤗

    5. Perfekte ferieplaner er jo å ha ingen planer.☀️🤗 Teknisk museum høres spennende ut. Der har jeg aldri vært. Nyt feriedagene.☀️🤗

      1. Jeg har en liste over ting som jeg har litt lyst til å besøke i ferien, men om jeg kommer til alle stedene gjenstår å se. Ikke noe stress her i gården, må slappe av og nyte ferien også. Er ikke så opptatt av at det skjer noe hver eneste dag 😉 Blir spennende å besøke Teknisk Museum igjen, for det har sikkert skjedd mye der siden jeg var der som barn. Ha en fin mandag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg