I går var det Musikkbingo igjen 🎶

Heisann!

Ute er det fint vær med relativt blå himmel. Temperaturen lå på +4,5 nå på morgenen.

I går var det siste Musikkbingoen for denne sesongen på Veiviseren, og vi ble jammen 11 stykker rundt bordet. Det var flere som meldte avbud, så jeg var sikker på at det vi ikke ville bli så mange. Så kom G fra revmatikerforeningen sammen med begge døtrene sine og et barnebarn, og det var så hyggelig. Det ble dessverre ikke noen gevinst på noen av oss på bordet, men vi hadde det allikevel veldig gøy. Vi fant alle sangene og gjorde ingen feil.

Det hele startet ikke før kl 19, men da bordene fort blir opptatt var Bestisen og jeg på plass allerede kl 17:30. Vi tok vårt faste bord og satte til et ekstra, som var bra at vi gjorde. Begge to hadde tatt med seg strikketøy som vi satt med inntil de andre begynte å komme.

Sunna som holder Musikkbingoen informerte om at hun var tilbake igjen i september, og jeg mener hun sa hun skulle komme hver måned fram til jul. Så da er det noe ekstra å glede seg til etter sommeren.

I dag skal Bestisen og jeg jobbe med litt styrearbeid. Vi har litt informasjon som må sendes ut til medlemmene, og så skal vi se litt på hjemmesiden og Facebook om hvilke endringer som må gjøres. Den siste jobben er ganske stor, så det er nok ikke noe vi blir ferdig med i dag.

Da håper jeg du får en fin lørdag 🥰


10 kommentarer
    1. Du har mye på tapetet du og det er bra. Det blir en fin lørdag er ferdig med og fikse sykkel. La på sommerdekk men må nok skaffe et dekk til. Ikke helt optimalt ha to dekk med forskjellig mønstre særlig ikke når det ene dekket er litt slitt. Så det blir et besøk hos Intersport igjen. Blir opera på meg i dag, er Eira, Nicoline og Ingrid som skal opptre. Tror ikke jeg har hørt de før men de er sikkert dyktige. Før det skal jeg vaske tøy. Holder på med sesong av serien Pørni, så er det kommet en dokumentarserie om barnevernet. Det er mye rart der med rus, konflikter og sanne fakta. Alt på nrk.no. Ha en fin dag.

      1. Ja det er mye om dagen, så det er godt med en dag fri kjenner jeg. Det er det samme med bil, man bør helst ha samme dekke på ellers kan det gå ut over kjøringen. Ha en fin søndag.

    2. SÃ¥ trivelig med musikkbingo! Det blir et langt avbrekk, men da er det bare Ã¥ glede seg til det starter opp igjen! Her var det sol først pÃ¥ dagen, men grÃ¥tt med litt regn nÃ¥, – er visst meldt mye regn imorgen, sÃ¥ da er det nok best Ã¥ være inne.😊 Kos deg resten av lørdagen! 🤗

      1. Jeg har virkelig blitt bitt av basillen når det gjelder Musikkbingo, og gleder meg til hver eneste gang. Sunna holder bingo hele året på andre steder i Oslo, så hvis ventetiden blir for lang kan vi dra andre steder også 😉 Det ble både sol og litt regn i går, og i dag drypper det litt mer. Ha en fin søndag, klem 🤗

    3. Det ser skikkelig gøy ut altså..Sagt det før og sier det igjen.
      Flinke dere som tar grep og ordner opp! To driftige damer i styret. Flott.
      Kos deg masse med kvelden – klems..

      1. Musikkbingo er kjempegøy, selv for de som kanskje syntes klassisk bingo er kjedelig 😉 Noen ganger kan det være lurt med nye øyne inn i et styre, som lettere kan se hva som trenger å endres på. Både Bestisen og jeg syntes jo det er gøy med sånne ting. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg