En hektisk uke er snart over…

Image by Gerd Altmann from Pixabay

Heisann og god kveld!

Da er det snart bare en dag igjen av denne uken, som jeg har vært på farten hver eneste dag. Kjenner veldig godt at det har tatt på, og som jeg sa tidligere i dag så har jeg vært ekstremt sliten på kveldene.

Hva har holdt på med denne uka da?

Mandag var jeg på julebord sammen med VIP Snellene, hvor vi koste oss med god mat fra Sabrura. Ikke noen julemat, men sushi, vårruller, noe innbakte greier og deilige sterke kyllingspyd. Til dessert hadde H bakt verdens beste ostekake, en sånn man steker i ovnen. Syntes jeg kjenner smaken av den bare når jeg tenker på den. Som underholdning hadde vi karaoke, hvor jeg valgte å være tilskuer denne gangen 😉

Tirsdag gikk turen til Fjellhamar kirke for et par timer i Arbeidsstua, sammen med en gjeng hyggelige damer fra Lørenskog Revmatikerforening. Bestisen, M, G, N og jeg dro litt tidlig for å kjøre til lageret for å hente bord, stativer og x-antall kasser med strikk og hekling. Det kjørte vi så hjem til M som bor på Fjellhamar og lesset dem av der. Etterpå dro Bestisen og jeg innom Metro hvor vi først var innom Sparkjøp. Der kjøpte jeg to nøster med Gjesdal Poppis garn til skjerfet jeg viste tidligere i dag. Vi avsluttet med en tur innom Rema, hvor jeg kjøpte kyllingfilé surret i bacon med pestosmør (tror jeg det var) som ble middagen min. Å fytti katta så godt det var 😋

Onsdag var det Strikkekafé hos Veiviseren i Lørenskog Hus, og der ble vi sittende fra kl 11 til klokka nærmet seg 14:30. Jeg var litt bekymret for at jeg skulle ha for lite garn til skjerfet, så vi stakk innom Sparkjøp igjen for å kjøpe et par nøster til. I tillegg kjøpte vi begge en sånn hårbøyle med gevir på, og som har blinkende. Den skal brukes på henholdsvis julebordet til Revmatikerforeningen, og på årets siste Musikkbingo.

I dag torsdag gikk turen til M på Fjellhamar, for å gå igjennom alt som skal selges på julemarkedet i morgen. Det var flere plastbokser å gå igjennom med strikk og hekling. En god del hadde allerede blitt priset, men det var også mye som ikke var det. Så da var det bare å lage lapper og feste på. Veldig mye fint som kommer til å bli lagt fram i morgen. Vi hadde det så hyggelig at det var nesten vondt å bryte opp når vi var ferdig. M hadde kjøpt inn baguetter som vi spiste før vi kastet oss over arbeidsoppgavene. Vi jobbet effektivt, så det ble ikke så sent som jeg først trodde.

I morgen fredag har vi i Lørenskog Revmatikerforening julemesse på Triaden, og vi står der fra klokken 10 og helt til et stykke ut på kvelden. Vi har delt opp dagen, sånn at ikke de samme står hele tiden. Dersom du bor i nærheten, eller har lyst til å ta deg en tur til Triaden i morgen, hadde det vært veldig hyggelig om du stakk innom. Å kanskje finner du noe du kan bruke til julegaver, eller kanskje bare til deg selv 🥰

Nå skal jeg nyte resten av torsdagskveld i godstolen godt innpakket i kosepleddet mitt. Det er finale i “Alle mot alle” i dag, men jeg må først se ferdig tirsdags- og onsdags programmene 😉

Håper du har hatt en fin torsdag 🥰

10 kommentarer
      1. Ja denne uken har virkelig vært hektisk, og det kjennes godt ut at nå går mot slutten 😊 Veldig synd at du bor for langt unna, for det er veldig mye fint strikk på julemarkedet 😉 Klems 🤗

      1. Til tross for at det har vært slitsomt, så har det vært en veldig fin og morsom uke. Så er det bare i dag igjen med julemarked, og så kan jeg senke skuldrene igjen. Klems 🤗

    1. Masse koselig du har vært ute på! Godt å komme seg ut, selv om man blir sliten også, og herlig å ha noen å strikke sammen med! 🥰 Kos deg på julemessen imorgen, – går sikkert helt fint! 😀👍

      1. Alt det jeg har vært med om denne uken, har jo vært gøy og da er det greit å bli sliten og trøtt 🥰 Julemessa går helt sikkert veldig fint, og jeg håper bare de som står tidligere enn meg selger en del. For da blir det mindre for oss å kjøre tilbake til lageret. Ha en fin fredda 🤗🤗

    2. Skulle vært i Kongsberg i ettermiddag men jeg avlyste det til neste uke en dag. Haster ikke. Har nok og gjøre denne helga. Venter besøk så da må jeg rydde litt. Blir vel en tur til CC i morgen. Julegavene skal oppdateres og startes på. Blir neppe noe mere opera på meg før neste år. Ande ting kommer først nå. Har erfart at det lønner seg og være tidlig ute så må planlegge saker og ting. Ha en fin dag.

      1. Ja det lønner seg å være tidlig ute for om man skal være med på noe man har lyst til. For det er veldig mange som vil det samme. Jeg skal rydde og vaske i morgen, og om jeg orker så begynner jeg å henge opp julegardinene. Vi får se, opp skal de nå uansett i løpet av helgen. Ha en fin fredda.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg