Det løste seg 😊

Heisann og god morgen!

Ute en himmelen knallblå og det ser ut til å bli en knalldag. Temperaturen på morgenen var bare +5C, brrr.

I natt har jeg sovet veldig godt, og jeg våknet av meg selv ca kl 07:00 og var lys våken. Så da sto jeg like godt opp og fikk unna morgenstellet til Vinja. Hun som egentlig ikke er så glad i kjølig vær, har flyttet ut på balkongen å ligger der å koser seg. Vi får se hvor lenge hun blir der ute, før hun kommer inn i varmen å legger seg i senga mi 😺

Å så litt oppdatering om den nye Samsung telefonen min… Jeg hadde jo resignert helt og gitt opp å kunne bruke telefonen før over helgen, men etter en samtale med Bestisen prøvde jeg noe verken jeg eller de som burde ha visst det ikke hadde gjort. Det resulterte i at jeg klarte å sette telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger via PC’n, og plutselig var den åpen og klar til å starte helt på nytt. Så mesteparten av dagen og ettermiddagen ble brukt til å klargjøre telefonen. IPhonen nektet å kopierer over app’er denne gangen også, så de lastet jeg ned selv i stedet. Jeg prioriterte kun de jeg bruker mest i går, og fikk de oppe å gikk. Slet litt med nettbank, vipps og engangskode (min bank bruker ikke bank id på mobil), men til slutt var det også på plass. I dag skal jeg laste ned resten av de appene jeg bruker, så er alt på stell 🥰

Mummi-koppen er fylt opp med varm og sterk kaffe, som jeg skal kose meg med i mens jeg nyter stillheten i blokka og utenfor innen alle andre våkner.

Håper du får en fantastisk søndag 🥰


12 kommentarer
      1. Veldig bra at Bestisen ringte meg, og kom med gode forslag 😊 Jeg har brukt mye av fredagen, lørdagen og i dag for at å ferdigstille telefonen, og mye av den tiden var bortkastet. Nå er alt heldigvis i orden og jeg er veldig fornøyd tross alt 🥰

      1. Jeg er veldig fornøyd med at jeg klarte å ordne tingene selv, med gode forslag fra Bestisen, sånn at jeg slipper å overlate problemet til andre. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    1. Så flott! 👌 Tror Bestisen får søke jobb som telefonfikser, jeg! 👏 Dette er jo absolutt noe som de som jobber med slikt burde ha visst! 🥴 Ha en fortsatt fin søndag! 🤗

      1. Ja kanskje hun skulle det 🤔 Helt enig, de som jobber på et kundeservice senter burde kunne informere om alle mulighetene. Nå er heldigvis alt i orden, og all den frustrasjonen lagt bak meg 🥰

      1. Tusen takk, men jeg kan ikke ta all æren 😉 Vanligvis pleier det jo ikke å være problemer med å sette opp en ny mobil. Jeg har gjort det mange ganger før uten problemer. Mest sannsynlig var det jeg som gjorde noe jeg ikke skulle, som ble årsaken til at jeg ble utestengt. Nå er alt i orden og jeg er happy 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg