Balkonglivet med en bok, men hvem…?

Image by Larisa Koshkina from Pixabay willow

Heisann!

Ute skinner solen fra en nesten blå himmel, og det er en deilig temperatur allerede nå på formiddagen med +6,4C. Så i dag blir det nok balkongliv på meg 🌞

Til tross for smerter i skulderen pga betennelse, har jeg sovet veldig godt. Forsvant rett inni drømmeland med det samme hode sank ned i den store og myke puten min. Jeg husker jo svært sjelden drømmene mine, og når jeg gjør det er de ikke noe hyggelige. I natt har jeg bare hatt hyggelige og fine drømmer, merkelig men fine 😊

Da jeg kom ut på badet til morgenen i dag og så meg i speilet, forsto jeg ikke helt hvem som stirret tilbake på meg. Hihi, det er så lenge siden jeg har hatt så kort hår, at jeg ikke har vennet meg til å se det. Det ble kanskje litt kortere enn jeg hadde tenkt meg, men jeg er på ingen måte misfornøyd for jeg liker å ha kort hår.

Skulderen min er sår og betent så jeg jobber ikke i dag heller. Så det blir til at jeg tar det helt med ro, og lar den få lov til å bli bra igjen… Ettersom det er så fint vær ute, skal jeg prøve å komme inn i lesemodus å ta med en bok ut på balkongen. Det har blitt en del bøker oppe i bokhyllen jeg ikke har lest, så vi får se hvem jeg ender opp med å ta med ut.

Jeg hadde ikke noen matlyst når jeg sto opp, så nå skal jeg koke meg et par egg å spise en kombinert frokost og lunch 🥚🍞☕

Håper du får en fantastisk dag 🥰

 

14 kommentarer

Siste innlegg