Balkonglivet er i gang

Heisann!

For en herlig ettermiddag dette har vært, sola varmet opp balkongen min så mye at det føltes nesten som at det var sommer. Jeg tok med meg en yoghurt og spiste en veldig sen lunch, mens jeg koste meg i sola. Jeg hadde ikke før satt baken ned i stolen, før Vinja hoppet opp i fanget mitt. Hun kjente lukten av Yoghurten min, og tenkte at det var spennende. Etter å ha luktet godt på den var den ikke så interessant allikevel.

Hehe, ikke det vakreste bilde av meg kanskje, men sånn blir det vøttø når sola skinner meg rett i ansiktet 😉

Håper virkelig at det kommer mange flere soldager utover nå, sånn at jeg kan sitte ute på balkongen og nyte.

Før jeg satte meg ned for å nyte sola, ryddet jeg opp litt på balkongen. Jeg prøvde å flytte litt rundt på møblene bare for å få en forandring. Den løsningen jeg hadde tenkt meg fungerte dårlig, så jeg endte opp med å sette nesten alt tilbake der det sto. Balkongen min er ca 4 meter lang, og bare 2 meter bred som gjør at mulighetene til å snu om ikke er så lett.

Når jeg først var i gang, klippet jeg av tørre blader på rosen min og kuttet av en del av de lange grenene på Lavendelen. Til min store glede har den klart seg over vinteren, noe jeg faktisk ikke trodde den ville gjøre. Jeg sørget for at det var rikelig med ettervekst på det som ble igjen. Så fikk begge to en god dose med vann.

Ha en fortsatt fin kveld 🥰

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg