NÃ¥ var det nok….

For en tid tilbake fortalte jeg om alle disse amerikanske mannfolka, som har begynt å følge meg på Instagram og som sender private meldinger. Det er de samme klissete meldingene hver eneste gang, og jeg kjente at jeg ble så lei at jeg hadde mest lyst til å spy. Det har ikke blitt noe bedre den siste tiden, nesten verre…..!!

I dag var begeret fult, og jeg hadde fått nok av hele gjengen. Jeg satte meg ned å gikk inn på lista over de som følger meg, og jobbet meg sakte men sikkert nedover. Omtrent 90% av dem hadde private IG-kontoer, og de resterende 10% hadde noen få bilder. Alltid med mindreårige barn eller et eller flere dyr…. Ingen av disse har likt eller kommentert på noen av bildene mine, men de sender da i stedet private meldinger, hvor de forteller meg hvor ung og vakker jeg er…. Særlig, kjøp briller altså!!

Jeg blokkerte dem alle sammen en etter en, og innen jeg var ferdig så hadde jeg 222 mindre følgere. Det var en lettelse å endelig bli kvikk dem, og heretter kommer jeg til å fjerne dem med en gang de legger meg til så slipper jeg å forholde meg til dem lenger.

Når jeg gikk igjennom dem, oppdaget jeg også at mange av disse profilene bare var tull. Som for eksempel, så følger jeg en amerikansk Country artist som heter Trace Adkins. Jeg oppdaget at jeg hadde over 40 profiler som alle påsto at de var hans offisielle profil. I tillegg kom jeg over bilde av samme mann 6 ganger på forskjellige profiler, og han hadde ikke samme navn på noen av dem. Det sier jo kanskje litt om hva dette er for noe!!

#opprydding #instagram #følgere #falske #blokkere #blogg

8 kommentarer
    1. fruensvilje: Ja vettu, nÃ¥ orket jeg ikke disse mannfolkene lenger. Du skulle bare se hvilke meldinger de sender, og det er omtrent umulig Ã¥ fÃ¥ dem til Ã¥ forstÃ¥ at jeg ikke er interessert. I gÃ¥r var det en som pÃ¥sto at jeg mÃ¥tte jo hate menn, siden jeg ikke var interessert i Ã¥ chatte med han… Han ble ikke gammel pÃ¥ følgelisten ;o))

    2. Jøss..er du nedrent av friere??? hihih..jeg har ikke noen sÃ¥nne hendvendelser jeg…og jeg har over 5000 følgere..men jeg følger veldig fÃ¥..jeg følger bare 124…men er ikke mye aktiv der om dagen da…legger bare ut i ny og ne.. Men aldri fÃ¥tt sÃ¥nne meldinger…sÃ¥ det mÃ¥ være noe med deg…hihih…Du skal ikke undervurdere deg selv..Du er da en vakker dame! MEN jeg skjønner hva du mener..OG det er jo bare tulle folk..godt Ã¥ fÃ¥ ryddet opp!

    3. Det er masse fake kontoer også som er ute og gå på IG. Jeg har mange følgere men er sikker på over halvparten er fake kontoer som følger deg bare slik at det ser ut som du har tusener av følgere. Men jeg har ikke fått ekle medlknger osv fra de kontoene da heldigvis.

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Hihihi, hvis jeg var ute etter Ã¥ kapre meg en kar fra andre siden av Atlanteren, kunne jo dette være mÃ¥ten Ã¥ gjøre det pÃ¥. Seriøst, sÃ¥ bekymrer det meg litt dette med de private meldingene… Tenk hvis de er like pÃ¥gÃ¥ende ovenfor de som er unge og sÃ¥rbare!!! Jeg har ikke sÃ¥ veldig mange følgere, og mindre nÃ¥, men følger selv ganske mange. Allerede etter at jeg hadde skrevet innlegget, kom det 10 stk til som la meg til, og som jeg blokkerte med en gang!!

    5. Tone: At det er mange fake kontoer på IG, er det ingen tvil om. Sikkert flere enn de som var så opplagte av de jeg slettet. Du er heldig som slipper alle disse privatmeldingene, for de er et pes ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg