Velvære og møte i dag…

En ny uke har startet med nye muligheter og utfordringer… I dag har jeg time til pleie og velvære av føttene mine, og det skal bli helt fantastisk. Det er ikke det at jeg ikke klarer å ordne bena mine selv, men det er jo så deilig å lene seg tilbake i den gode stolen å la noen andre gjøre jobben.

Mens bena mine står i bløt kan jeg nyte en kopp kaffe eller en kopp med te. Det er et lite pusterom i en stressende hverdag.

Etter at jeg har hvert til fotpleie skal jeg til Humanetisk Forbund på et introduksjonsmøte. Jeg meldte meg inn der i fjor og nå blir det en liten innføring om forbundet. Det er noen år siden jeg meldte meg ut av Statskirken, da det ikke var noe for meg. Den siste tiden har jeg begynte å tenke på hva som ville skje når jeg en gang dør, hvem skulle da ta hånd om meg osv. Begravelsesbyrået gjør jo sine ting uansett hvor man hører til, men jeg vil jo ha en eller annen seremoni. Jeg leste om HEF og kjente at dette var det jeg lette etter.

Jeg er ikke så glad i å gå på møter å sånn alene, og jeg kjenner at jeg syntes det er litt skummelt. Det skal ikke stoppe meg fra å gå, men det er noen sommerfugler i magen som har begynt å røre på seg 😉

I går var det kjukk tåke ute, og når jeg våknet i dag var det ikke blitt noe bedre… Det er like ille om ikke verre i dag, og det ligger litt på minussiden så jeg må nok kle meg godt når jeg skal ut litt senere.

Ha en fortsatt fin dag folkens 😊

#mandag #nyuke #januar #fotpleie #velvære #introduksjonsmøte #humanetiskforbund #hef #vær #tåke #rått #blogg

10 kommentarer
    1. å få fotpleie er herlig,det skal jeg på onsdag )) er yngste datteren vår som driver egen salong og tar også fotpleie der i tillegg til mange andre ting .
      Håper du får det du er ute etter på møtet ditt i dag,et slikt møte kan ikke være skummelt )
      Det var et festligt bilde,jeg ser en hare med skaut på hode i det bilde ))

    2. fruensvilje: Ja nå er føttene happy, etter å ha blitt pleiet etter alle kunstens regler. Så flott å ha en datter som driver i bransjen ?? Det er like før vi skal inn i salen nå, og vi er en liten gjeng.

    3. Høres ut som du har akkurat det samme været som oss..så deilig å få stelt føttene! Nyt det! jeg liker ikke..er så kilen..hihih. Spennende med møte..og er nok lurt å ha litt peiling på hvordan man vil ha det når man går bort..

    4. Begynner å bli lei tåka nå kjenner jeg, og nå i kveld har den faktisk blitt borte oppe i høyden. Jeg går til fotpleie hver 6 uke, og det er så deilig. Når hun er ferdig med føttene avslutter hun med ca 15 min med massasje, og bare nyter. Kan varmt anbefales ??

    5. Hihi, jeg er veldig kilen selv, innimellom, men tår terapeuten holder godt i føttene mine går det veldig greit ?? Det var et veldig opplysende og spennende møte, hvor jeg fikk svar på det meste av det jeg lurte på. Vi var bare 12 stykker, hvor noen hadde vært medlem i flere år, noen nye og noen var ikke medlem men vurderte det.

    6. Fotpleie er kult, ikke så lenge siden jeg var der. Ble en kjapp tur til Oslo i går, vi havna omsider på Aker brygge, spisesteder på rekke og rad. Ble enige om at en fiskerett til under 100-lappen var grei nok, men den svensktalende kelneren sa at det tok over 1 time og forberede retten. Hun anbefalte en rett til over 200 kr som kun tok 15 min før den var ferdig. Tenkte som så at det var bare et salgstrist for å øke omsetningen. Hva tror du/erfart det samme? Men maten(laks) var god den og servicen også. Selvsagt måtte dama bestille ettermat så prisen ble meget høy med kun brus som drikke. Kunne jo spist et annet sted – men en erfaring rikere.

    7. Helge: Jeg synes det hørtes litt rart ut at det skulle være så stor forskjell på tiden, på de to fiskerettene. Fisk skal jo vanligvis ikke kokes/stekes så lenge. Kanskje de måtte ut å fange den først ;o)) Det var utrolig godt å få pleiet bena sine, spesielt den siste delen hvor hun masserte føtter og legger i ca 15 minutter. Det var hinsides godt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg