Jeg klarte ikke å la være

Jeg måtte jo ut en tur i dag allikevel, noe jeg hadde bestemt i forveien….. Naboen skulle  få en gave, og jeg hadde bestemt at de skulle få en blomsteroppsats. Jeg hadde sett meg ut en fin en i blomsterbutikken på Bryn tidligere i uken, men når jeg kom ned dit fantes det ikke snurten av en eneste oppsats igjen. Men det de hadde var eksakt 2 igjen av den planten jeg hadde lyst på, og da klart jeg jo ikke å la være å de ble med meg hjem. Nå står de så fint i vinduet mitt ❤

For å få kjøpt en oppsats til naboen måtte jeg til Plantasjen for å få tak i, og det var nok en mening med det. Den jeg valgte der var jo mye finere enn den jeg først hadde sett på. Da jeg var over for å overlevere den lå hun å hvilte, men hun kom inn en stund etter for å takke. Da passet vi på å sitte ned å nyte en kopp kaffe sammen, og prate en stund :o))

#planter #juleoppsats #blomsteroppsats #gave #juleblomst #stuevindu #jul #blogg

15 kommentarer
    1. Det er blitt til en liten tradisjon at jeg gir en nabo en eske sjokolade til jul. I år ble det Belgiske trøffel(tror ejg det heter). Jeg kjøpte to for jeg ville smake hvordan gaven var. Men den var hvertfall ikke noe for meg, hva nabon syns vet jeg ikke…fikk noe marsipan fra dem og den var farlig god og ble tømt i går. Belgisk konfekt er jo i verdensklasse. Fikk 5 julekort til jul i år + en julemail, bedre enn intet. Ha en riktig God jul.

    2. God morgen og gratulerer med dagen!💐 Håper du hadde en fin kveld igår og fikk mye fint du kan ha glede av! Jeg likte så godt tekannen du viste i et tidligere innlegg! Ønsker deg en fortsatt god jul, og kos deg masse på bursdagen din! 💕

    3. Helge: Jeg kjøpte meg Belgiske trøfler da jeg var i Sverige, og jeg syntes de var gode. Best er de til en kopp kaffe. Det er hyggelig å gi noe til nermeste naboen, noe vi har gjort i mange år. Ha en fortsatt fin julefeiring.

    4. Hanne Beate: Så koselig med bursdagshilsen, tusen takk ?? Jeg fikk fine gaver i går, og i dag… Alle tingene er bruksgjenstander på et eller annet vis. Veldig glad for dem alle sammen. Te-kannen har jeg brukt hver dag, og er då fornøyd med dem. Ha en fortsatt God Jul ??????????

    5. annebe: Tusen takk for bursdagshilsen, så koselig ? Veldig fornøyd med vinduet, og nye plantet. Jeg har hatt besøk av gode venner på bursdagen, som akkurat har gått hjem nå. Vi har hatt en deilig og avslappende feiring, akkurat som jeg liker det. Ha en fortsatt fin julefeiring ??????????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg