QuizDan…, endelig tilbake!

Jeg elsker å se på quiz-show av alle arter, og jetter villig med på alle spørsmålene… Nå kan jeg selvsagt ikke måle meg med de flinke menneskene som deltar i programmene, men det er gøy å prøve seg allikevel :o))

Forrige søndag begynte favoritten QuizDan med Dan Børge Akerø…. Jeg har fulgt alle programmene hans, og storkoser meg virkelig å jetter i vei på alle spørsmålene. Forrige gang klarte jeg faktisk ganske mange, men denne gangen gikk det veldig dårlig. Kanskje like greit at jeg er sofaquiz’er og ikke deltaker i programmet :o))


(bildet ble knipset direkte fra tv-skjermen)

Hva med deg, liker du quiz programmer?

#quiz #quizdan #quizshow #spørreprogram #tv #blogg

2 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg hadde i utgangspunktet glemt det jeg også, men så fant jeg ut at programmet ligger på nettsidene til NRK. Så da fikk jeg sett det allikevel :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg