Sofakoz med pusene

Hele denne kvelden har jeg ligget rett ut på sofaen å sløvet, og pusene har byttet på med å ligge i fanget mitt. Ronja pleier ikke å være den som liker å ligge der så ofte, men i kveld ville hun ikke gå ned igjen.

Jeg fikk alt for lite søvn i natt og det får jeg selvsagt igjen for nå. Jeg har motstått lysten til å sove sånn at jeg skal få meg en god natt søvn i natt. Skal jeg klare å snu døgnet tilbake igjen må jeg kunne legge meg tidligere å få sove med en gang.

Det blir bare mobilblogging i dag, for hvis jeg slår på PC'n glemmer jeg meg helt bort og timene går så fort. Plutselig er det midt om natten.

Til fredagen skal omtrent hele selskapet på flyttefot. Mange skal flytte i enden av etasjen mens noen skal i en annen etasje. Vår avd skal med flytte noen få skritt tilbake til der vi satt før. Jeg gleder meg virkelig til å sitte litt mer skjermet igjen. Der jeg sitter nå har jeg hele tiden følelsen av at noen sitter å ser over skulderen. De gjør ikke det, men det føles sånn. Det kommer til å bli ganske kaotisk så mange mennesker på farten, men vi har gjort dette mange ganger før så det går nok greit :o))

Ha en fortsatt fin kveld, blogges!

2 kommentarer
    1. P̴ flyttefot igjen!! Рm̴ vel bli en ordning snart n̴???
      Er fremdeles hjemme her, – MEN mandag er det jobb – nÃ¥ orker jeg ikke mer, – men har jo fÃ¥tt antibiotika som løsner opp!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg