Fikk tips om filmen Ukjent Id (Unknown)…

For en stund siden fikk jeg tips fra “http://dworak.blogg.no/” om filmen Ukjent Id eller Unkown, som er originaltittelen.. Jeg hadde tenkt til å kjøpe filmen, men så nevnte jeg den for Bona som jeg jobber med. Han hadde filmen hjemme, og jeg fikk låne den. Det er noen dager siden, men jeg har ikke hatt tid til å se den før i kveld…


Filmen var spennende, og handlingen var slettes ikke sånn som jeg trodde når jeg så Traileren. Ting var slettes ikke sånn som jeg trodde de var, og den slutta heller ikke som jeg trodde den skulle. Noe mer har jeg ikke lyst til å si, har du ikke sett den så bør du gjøre det. Den er som sagt verdt å se.

Takk for tipset The Road :o))

4 kommentarer
    1. Så fint du likte den Vera Lynn. ;=) Nei alt var annerledes enn man trodde, det er noe som gjør den verdt å se.. Kommer flere filmanmeldelser fra meg da.. Kanskje vi liker noe av det samme skal du se.. :=)

    2. The Road: Så bra at du kommer med flere filmanmeldelser.. Før var jeg flink til å stikke å låne film i helgene, men de siste årene har jeg blitt dårlig på det. Derfor er jeg ikke så oppdatert på hva som er verdt å se lenger…, må skjerpe meg litt her :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg