Nesten litt synd….

Når det er så fint vær som det er i dag, så er det nesten litt synd at man ikke har tatt seg vinterferie… Nå ja, sola er fortsatt fremme når jeg kommer hjem fra jobben, så jeg kan nyte en liten stund ute på balkongen.

I går ble det en fin dag tross alt, og når jeg kom hjem fra Fysio gikk jeg rett i vaskekjelleren og satte i gang to store maskiner. Deretter brygget jeg meg kaffe i termokoppen, og satte meg ut på balkongen for å nyte de siste strålene av sol før den gikk ned bak Manglerudåsen. Pusetassene var helt i ekstase, og satt med runde øyne på klatrestativet å høre og så på alle småfuglene som flakset nede i buskene… Vi går en fin tid i møte, dersom det fortsetter sånn.

Naboen min fylte 78 år i går, og i lunchpausen var jeg ute å kjøpte en nydelig palme til henne. Den satt oppe i et flott glass med rosa/lilla gelé. Hun sto med forkle på og dreiv å kokkelerte på kjøkkenet siden begge døtrene med barn skulle komme litt senere. Jeg ble invitert på “etterpå-lag” i ettermiddag med kake og kaffe… Nam nam, gleder meg :o))

Ellers så er armen min svinaktig vond og doven i dag etter behandlingen…. Den rekker vel å bli sånn någenlunde OK igjen innen jeg skal tilbake til mer behandling på fredag. Jeg begynner å bli så utålmodig, og syntes at alt tar så lang tid…, vil jo helst bli bra så fort som mulig… I går kanskje!! Husker ikke helt hvor lang tid det tok forrige gang før det begynte å føles bedre, men jeg misstenker at det ikke gikk så veldig fort, hehehe!!

Snart lunch…, og da må jeg bare ut å lufte meg litt kjenner jeg!!

Ha en fortsatt fin torsdag :o))

2 kommentarer
    1. Har ikke helt troen på at vinteren holder på å gi opp for denne gang. Føler på meg at vi har nok et snøfall i vente før påske, men håper jeg tar feil. Kos deg med kaka hos nabo’n i ettermiddag, imens får du gjøre arbeidsdagen så grei som mulig.

    2. Marit: Ikke jeg heller, egentlig!! Februrar og mars er lure måneder hvor det fort kan komme et snøfall eller to. Arbeidsdagen har rusla avgårde ganske greit, og om litt over en time er den over :o)) Kjenner at det er godt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg