Jeg bråvåkna da telefonen ringte…..

Der lå jeg godt og varmt under fellen og sov min dypeste søvn…..  Langt borte begynte en lyd å trenge seg inn i søvnen, og det ble bare mer og mer intenst…. I wanna do bad things with you!!!  Med et ble jeg revet ut av søvnen, og forsto at det var telefonen som hoppet og sang på bordet…

Jeg håper at jeg var høfflig da jeg svarte :o)  I andre enden var en blid og hyggelig stemme som spurte etter mitt navn, og sa at de kom fra Bøler Skole for å hente lopper…. de sto rett utenfor de!!  Ganske riktig utenfor døra sto en megastor lastebil, og 3 staute karer. Ned i kjelleren bar det med oss, og smilet ble veldig bredt da de så alt de kunne ta med seg.

Smilet på meg ble oxo veldig bredt, for jeg ble nemlig kvitt mer enn jeg hadde regnet med…..  Fellesrommet i kjelleren ble nesten tomt det når alt mitt ble borte. Får håpe de får solgt alt sammen, og tjener en bra slant på det…. for de trenger pengene!!!

Vet om noen eldre “hæringer” som rydder og gir bort til Loppis, og når dagen for Loppisen kommer flyr de dit for å se hvem som kjøper tingene de har gitt…. å for å se hva de betaler for det.  Jeg har hørt de sitte å snakke om det over en kopp kaffe. Det gjør aldrig jeg…. Har jeg gitt bort noe går jeg aldrig dit for å se tingen “mine” stå der, og om noen kjøper dem. Det blir for emosjonelt for meg.

2 kommentarer
    1. God morgen:-)) Skulle jammen levert litt lopper herifra også…det tyter ut ting og tang i alle skuffer skap og bodene, men gidder aldri å vente til noen kommer. Har ringt til skolekorpset en gang men de kom ikke, så da røyk det på søpla gitt..
      Ja folk er rare, tenk å sjekke hvem som kjøper sine gamle ting…erremulig..ler og ler!
      Ha en fin dag i dag!
      Klem fra Sidsel

    2. krimbloggen: Jeg har opplevd at musikorpset ikke har giddet å komme for å hente… De ville gjerne ha tingene, men… KUNNE JEG KOMME MED DET SELV?? Ja serlig, syntes jeg ser meg stappe store møbler inn i Focusen..alene!! Har mer å rydde jeg, på loft og i kjeller så jeg regner med at de blir like happy når høsten kommer :o)

      Ha en fortsatt fin dag :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg