Det ble ikke mye igjen…

Har akkurat betalt de siste regningene mine for denne måneden, puh!!  Det ble neimen ikke mye igjen å klare seg for til neste lønning. På toppen av alt begynner jeg ferien om en uke, men det er godt jeg ikke har bestemt å reise noe sted…  Det hadde jeg nemlig ikke hatt råd til, nå blir det bare dagsturer og ting som ikke koster noe.  Den eneste ugiftsposten blir turen til Nordby om en uke sammen med Karianne og Terje, men jeg tror det skal gå greit.

Alt en kan tenke seg av regninger greide å dette ned i postkassa, og skulle betales med juli lønninga. Det er noe dritt…  Nå ja, alle regningene er betalt i allefall, det er nå det viktigste. Det er de som har det verre enn meg, så jeg skal ikke klage. Jeg hadde da penger til å betale alle regningene mine pluss litt til overs.

Får slenge inn lotto og extra så kanskje jeg kan spe på med noe ekstra, he he… mest sannsynlig 30,- eller 50,-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg