Virus-sjal av restegarn

Virus-sjal

Heisann og hoppsann!                           

Jeg lovet jo tidligere i dag at jeg skulle vise hvor langt jeg var kommet på Virus sjalet mitt av restegarn, og på bilde over her kan du se det. Fargene ble helt feil da jeg tok bilde(ne), og i virkeligheten går de faktisk bedre sammen enn det ser ut til.

Det var en stund siden jeg hadde laget et Virus sjal (Virus Shawl), så jeg husket ikke helt mønsteret. Å da var det bare å gå inn på YouTube og finne en forklaring. Det finnes mange som viser dette mønsteret, men jeg liker faktisk best en mann som kaller seg Fiber Spider. Vil du se hvordan han lager sjalet kan du gå inn HER å sjekke det ut. Jeg heklet mens jeg så på han, og stoppet videoen når det gikk for fort. Nå har jeg lært meg mønsteret igjen, så jeg klarer meg fint på egenhånd.

Restegarnet jeg bruker er mellom tjukt, men det går jo helt fint å bruke både tynnere og tjukkere garn. Jeg har laget et i ganske tynt garn, og det ble veldig fint men det gikk mye garn.

Det blir nok til at jeg hekler noen omganger i kveld også 😉

 

10 kommentarer
    1. Nydelige farger og sjal – så gøy dette var da.
      Du er flink til å følge mønster uten å ha mønster! 🙂
      Klem og masse god bedring, leste det andre innlegget ditt <3

    2. Så fint det blir!😊🧶
      Det er så kjekt med mønster som sluker restegarnet.🤩👍🏻
      Da har man god samvittighet når man kjøper nytt garn.🙈😂
      Kos deg videre med heklingen!🤗

      1. Tusen takk 🥰 Jeg har ikke vært noe flink til å bruke opp restegarnet, men veldig greit til sånne prosjekter som dette. Får bare håpe jeg har nok av det garnet som passer inn. Klems 🤗

    3. Nydelig sjal og farger som passer sammen! 🥰YouTube er kjekt til mye, og bedre å se hvordan ting skal gjøres enn å lese seg til det.👍

      1. Tusen takk, det var hyggelig å høre 🥰 Ettersom jeg er ordblind, så sliter jeg med å lese å forstå det som står skrevet. Derfor syntes jeg det er bedre å lære seg med å se hvordan det skal gjøres. Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg