Vinja gikk bananas

Vinja Lillepuzdatter av Skånevik
Vinja Lillepuzdatter av Skånevik

Heisann og god kveld!

I kveld var jeg litt fysen på noe, men det er lite i skapene mine i form av usunne ting om dagen. Allikevel gikk jeg på skattejakt i det ene skapet, og innerst inne bak noe annet fant jeg boksen med kjøpte krumkaker. Det var bare 2 stk igjen, og egentlig veldig greit å bli kvitt dem. Boksen ble hurtig fisket fram, og en kopp kaffe ble brygget.

Jeg hadde jo helt glemt hvor vill Vinja er etter krumkaker, og selv om hun sov dypt på sengen min, satt hun ved siden av godstolen innen baken min traff setet. Hun spratt opp i fanget mitt og slåsskampen var i gang med en gang. Hun brukte alle midler for å rappe krumkaken fra meg, men hun lyktes ikke. Etter hvert ble hun helt vill og jeg slet virkelig med å holde henne unna. Da en bit av krumkaken datt ned i fanget mitt, var hun lynrask og knabbet den å hoppet ned på gulvet.

Vinja har aldri vært spesielt opptatt av hva jeg har spist, og jeg har alltid fått spise i fred for henne. Ronja derimot var en annen historie, for hun satt å tigget og forsøkte å stjele til seg hva jeg hadde i hånden 🙈

Nå har hun rullet seg sammen i sofaen, og sover søtt som bare en kattefrøken kan 🥰

 

2 kommentarer
    1. Åhå, ser det for meg, mest bra hun fikk tak i den ene biten, he, he. Katter altså. Og de er absolutt personligheter. Håper krumkakene smakte :). Klem<3

      1. Jeg tror du hadde fått deg en god latter, om du hadde vært vitne til kampen mellom oss 😉 Hun har blitt en helt annen katt etter at Ronja døde, på godt og vondt hihi. Krumkakene var veldig gode de, til kjøpekaker å være. Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg