Ventetiden er over….

Heisann!

Desember er reddet, for mine to favorittprogram er tilbake igjen på tv-skjermen og et av dem allerede nå i kveld. Ikke alle mine bloggvenner er like begeistret som meg, hihi.

På spåret
På spåret

Først ute er “På spåret” som sendes nå i kveld kl 20 på SVT1, og jeg sitter allerede klar for å se det. Jeg skal ikke påstå at jeg har sett absolutt alle sesongene, men det er ikke langt unna. Det er alltid like spennende hver gang å se hvem som skal konkurrere 😉

Jul med Ernst
Jul med Ernst

Tirsdag 30. november er Ernst Kirchsteiger tilbake med sitt herlige program “Jul med Ernst”, og det har jeg sett alle sesongene av minst en gang, hihi 😉 Vi er en stor gjeng her i Norge som har lengtet og ventet på at han skulle komme, men jeg vet at det også er en del som ikke er like begeistret…

Skal du se noen av programmene?

#tvprogram #julmedernst #påspåret #ventetid

 

9 kommentarer
      1. Jeg kan varmt anbefale dem begge, men spesielt Jul med Ernst. Det er et sånt lunt og fint førjulsprogram. En del av mine svenske bloggvenninner er dog ikke så begeistret for ham. Derfor pleier jeg å skrive mye om han, bare for erte dem litt, hihi.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg