Varmeteppene er på plass

Jeg er litt frossen nå i kveld, sikkert for det ble så huskaldt her etter at det ble varmere ute. En annen faktor er vel også for at kroppen ikke er i humør…. At den er litt grinete må jeg bare innrømme.

Når man er så frossen er det veldig deilig å ha varme og lodne varmepledd. Jeg er jo så heldig å ha ti stykker 😊

Dette er det ene teppe mitt, Vinja. Hun er er en ordentlig mammajente, som elsker å ligge i fanget å kose seg. Hun kan ligge der i timesvis hvis hun ikke blir forstyrret, av at jeg må reise meg opp eller søsteren kommer å sitter å ser på henne.

Det andre varmeteppe mitt er Ronja, urokråka. Hun elsker også å ligge i fanget, men hun klarer jo ikke å ligge stille. Hun snur seg hele tiden, og vil at mamsen skal rufse pelsen over alt. Mest på magen, for det er så godt 😻

Akkurat nå har de overlatt meg til meg selv. Jeg hører de romsterer et eller annet sted i heimen, so they are probably up to no good 😳

#fryse #teppe #varmeteppe #pusene #kos #blogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg