Trøtt i tryne, og minikonsert

Minikonsert med Lørenskog Seniorkor

Heisann!

Ute skinner sola og snøen smelter å det drypper fra taket. Temperaturen har landet på +3C.

I natt ble det lite søvn, men ikke for at jeg ikke fikk sove. Nei da, bare meg som ikke kom meg i seng før langt ut på natta. Å det resulterte i at øyelokkene er veldig tunge nå, men det blir ikke tid til noen strekk før senere i kveld.

Jeg hadde et veldig tett program i dag, men det ble heldigvis litt lettere da en av tingene ble droppet til neste uke. Det er jeg i grunnen glad for, ettersom formen er litt dalende 🤯

Dro å hentet Bestisen ved 11:45 tiden, og så dro vi bort til Veiviseren for å høre på en minikonsert med Lørenskog Seniorkor. Vi var tidlig ute så vi rakk å kjøpe kaffe og noe å spise innen konserten startet. Som navnet sier så er alle seniorer, men det har ikke påvirket stemmene deres. Det ble en flott konsert med fine melodier og harmonier. Korlederen sang også med på en av sangene, og han hadde en nydelig stemme. Konserten besto av 6 sanger + et ekstra nummer.

Vi ble sittende en stund å prate etter konserten, og jeg rakk en ekstra kopp Americano. Jeg manglet tannkrem og håndkrem, så vi stakk innom Normal før jeg kjørte Bestisen hjem. Det var litt kø på motorveien og jeg ble stående en stund i kollektivfeltet nedenfor Haugerud, men når jeg kom meg igjennom rundkjøringen på toppen gikk det heldigvis radig.

Håper du har hatt en fin mandag så langt 🥰

18 kommentarer
      1. Det var en veldig fin konsert, og jeg skal helt klart gå igjen neste gang de har en. Noen ganger synger de i kirken også, så det kan nok hende jeg tar meg en tur dit også. Klem 🤗

    1. Så koselig å komme seg ut på konsert! 🎶 Dere er flinke til å finne på ting sammen, – mye hyggeligere enn å være alene 👍 Ha en fin kveld! 🤗

      1. Det var så koselig, og de var så flinke og profesjonelle. Det skjer stadig noe på Lørenskog hus, så det er mye man kan være med om man vil. Klems 🤗

    2. Fin konsert som skaper minner. Det er en duft av vår ute og bra er det. Det er mange vårting som skal gjøres utover. Balkongen må vaskes og vintertøy skal snart i boden. Det er snart mars og hele 8 stk i min familie har bursdag, søster blir 70 år, svoger 75, tante 80 og min mor blir 96 år. I tillegg blir både kusine, niese, onkel og jeg eldre. Blir kanskje noe småfeiring men ikke i stort format. Noe opera på lørdag ble det ikke, det var fullt men jeg var der i rett tid. Narvesen og Baker Hansen fikk besøk av meg i samme ærend. Men det var godt med litt luft. Må sjekke hva det neste er. Skal hjem snart og våkna seint i dag så i dag ble det buss. Men i morgen blir det sykkel vil jeg tro. Ha en fin aften..

      1. Koselig å få med seg sånne små kulturelle innslag i hverdagen. Etter noen dager med regn + plussgrader så har snøen smeltet betraktelig. Snart er det bare snøhaugene igjen på bakken, men jeg tror vel ikke helt at vi slipper unna flere snøfall 🤔 Synd at det ikke ble noe opera på deg, men det kommer jo flere forestillinger vil jeg tro. Det var jammen mange bursdager i løpet av en måned. Ha en fin mandag.

      1. Det er litt viktig å få med seg sånne kulturelle ting innimellom, og litt ekstra gøy er det jo når man kjenner to av de som synger 😊 Ha en super mandag 🤗

      1. Jeg setter stor pris på alle tilbudene som er på Lørenskog hus. Alltid noe spennende og koselig å være med på. Nå som jeg er så ofte på Veiviseren begynner jeg også å bli godt kjent på de som jobber der, og de som kommer i samme ærend som meg. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg