TrĂžtt i tryne og klesvask

Image by Pexels from Pixabay

Heisann og god morgen!

Ute er det klarvÊr og det ser ut til at vi skal fÄ litt sol i dag ogsÄ. Temperaturen ligger pÄ +5,6C.

NÄr alarmen ringte 07:45 i dag kan jeg ikke akkurat pÄstÄ at jeg var vÄken. Jeg var det mange kaller trÞtt i tryne, og det er litt min egen skyld ettersom jeg ikke klarte Ä somle meg i seng i normal tid i gÄr.

Jeg hadde satt meg pĂ„ vask i vaskeriet kl 8, og hadde selvsagt ikke somlet meg til Ă„ finne fram det som skulle vaskes i gĂ„r. SĂ„ jeg stressa noe voldsomt for Ă„ finne alt fram i en fei, sĂ„nn at jeg ikke ble sĂ„ forsinket. Nok om det, alt tĂžyet er i tĂžrketrommelen og er ferdig om 10 – 15 minutter. Selv om jeg er trĂžtt om morgenen, er det allikevel godt Ă„ bli ferdig med klesvasken sĂ„ pass tidlig.

NĂ„r jeg er ferdig med klesvasken har jeg en jobb Ă„ gjĂžre for LRF, som jeg egentlig skulle ha gjort i gĂ„r. Jeg glemte det helt, og ble minnet pĂ„ det av Bestisen da vi chattet sammen. Da var det sent og jeg var sĂ„ trĂžtt Ă„ tiltakslĂžs at jeg bestemte Ă„ ta det i dag i stedet, selv om det ikke hadde tatt meg lang tid 🙈

Ønsker deg en fin fredag, som ogsĂ„ er den siste i september đŸ„°

10 kommentarer

    1. Ja, tenk siste helt i september for dette Äret. Vi fÄr stÄ pÄ. Her skinner sola og jeg har jobbet litt i hagen. Noe mÄ klippes ned til hÞsten, selv om det ikke er stor hage vi har. Ha en finfin dag.

      1. Ja bare 3 dager igjen av september, og det merkes pĂ„ temperaturen at hĂžsten har fĂ„tt et godt tak ute. Jeg gjorde et lite rykk i det ene bedet mitt i forrige mĂ„ned, sĂ„ jeg har kun igjen Ă„ klippe ned Hagehortensiaen min, og kanskje jeg gĂ„r ut Ă„ tar den i morgen. Ha en fortsatt fin lĂžrdag, klem đŸ€—

    2. Sol og kaldt i natt ogsĂ„ pga. klarvĂŠret. Herlig Ă„ vĂŠre ferdig med klesvasken tidlig, og kunne gjĂžre andre ting utover dagen 👍 Ønsker deg en fortsatt fin fredag! đŸ„°

      1. SĂ„ lenge det er sol pĂ„ dagen som varmer opp, sĂ„ er det greit. I dag er ogsĂ„ himmelen blĂ„ og sola skinner pĂ„ vinduene. Har funnet fram den lange vinterkĂ„pen min, og hadde den pĂ„ meg i gĂ„r nĂ„r jeg var ute en tur. Ha en fin lĂžrdag, klem đŸ€—

      1. Den siste tiden har jeg vĂ„knet ganske tidlig og fĂžlt meg uthvilt, men da har jeg ogsĂ„ kommet meg i seng i relativt normal tid. Det er veldig deilig Ă„ bli ferdig med vask og annet pĂ„ morgenen. Neste gang var det ikke ledig pĂ„ den ene dagen jeg kunne, sĂ„ da kan jeg sove litt lenger 😉 Ha en fin lĂžrdag, klem đŸ€—

    3. Merker hĂžsten er skikkelig PÅ nĂ„.. kaldt om nettene, og litt smĂ„kjĂžlig om dagen ogsĂ„. Men jeg liker det godt i Ă„r. Sove gjĂžr jeg sjelden lenger enn til 6 😀 Her blir det klesvask, trening og kafe i morgen

      1. Ja det er en helt annen temperatur ute nĂ„ om dagen, og gĂ„r mĂ„tte jeg jammen ta pĂ„ meg den lange kĂ„pen da jeg gikk ut. Bruker den pĂ„ hĂžsten og vinteren, men den er ikke sĂ„nn super tjukk. Jeg har jo en tendens til Ă„ sitte oppe lenge om kvelden/natten, og da blir det ikke sĂ„ lett Ă„ stĂ„ tidlig opp. Ha en super lĂžrdag, klem đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg